kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۶۳۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶

گنج زاده: هر روز برای کسب مدال‌های بیشتر تشنه‌تر می‌شوم

ملی‌پوش کاراته ایران گفت: از اینکه توانستم سه مدال طلا از ۷ مدال ایران را کسب کنم و در کنار آن با کسب یک مدال نقره و ۲ مدال برنز نقش بزرگی را در موفقیت تیم کشورمان ایفا کنم، خوشحال هستم.

سجاد گنج زاده در تازه‌ترین صحبت‌های خود اظهار داشت: واقعیت این است تا بعد از مسابقات مادرید به تعداد مدال‌های خود فکر نمی‌کردم، اما وقتی شنیدم که ایران با کسب 7 مدال طلا به عنوان بهترین تیم سال 2019 انتخاب شده است، متوجه شدم چقدر نقش پررنگی در مدال‌های طلا داشتم. از اینکه توانستم سه مدال طلا از 7 مدال ایران را کسب و در کنار آن با کسب یک مدال نقره و 2 مدال برنز نقش بزرگی را در موفقیت تیم کشورمان ایفا کنم، خوشحال هستم.
دارنده سه مدال مسابقات جهانی کاراته در پاسخ به این سؤال که با وجود موفقیت‌های پی‌در‌پی از کسب مدال اشباع نشده است، گفت: باور کنید هر روز برای مدال بعدی تشنه‌تر هستم و هر روز در مسابقات تجربیات بیشتری کسب و چیزهای جدیدتری یاد می‌گیرم. اعتقاد دارم ورزشکار حرفه‌ای روزی که دست از یادگیری بر دارد همان روز‌، روز آخر قهرمانی او خواهد بود. واقعا هر چقدر هم تجربه داشته باشم باید سعی کنم از هر مسابقه نکته جدیدی برداشت تا در رویدادهای آینده نیز موفق باشم.