kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۵۳۰۲
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲

ادامه غیبت سرمربی تیم ملی در لیگ برتر کشتی آزاد

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد طبق روال گذشته باز هم حاضر به حضور در سالن رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد تشد.

رقابت‌های حساس مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر کشتی آزاد در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که نتایج کامل این رقابت‌ها در شماره بعدی روزنامه به چاپ خواهد رسید.
در مرحله نیمه نهایی حالی که تعداد زیادی از آزادکاران مطرح تیم ملی دیروز در قالب رقابت‌های لیگ برتر روی تشک رفتند، اما باز هم شاهد غیبت غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در سالن رقابت‌ها بودیم این در حالی است که وی پیش از این نیز در هیچ کدام از رقابت‌های لیگ در سالن حاضر نشده است.
محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نیز همانند محمدی در هیچ کدام از رقابت‌های لیگ حاضر نشده بود.
لازم به یادآوری است که در نخستین دیدار نیمه نهایی این مسابقات تیم بازار بزرگ ایران با نتیجه ۹ بر یک مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. در جریان دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی هم تیم‌های اترک خراسان شمالی و «تا ثبت جهانی طوس» به مصاف هم رفتند که در پایان اترک خراسان شمالی در دیداری سخت و نفسگیر با نتیجه ۵ بر ۵ (برتری ۲۱ بر ۲۰ در شمارش امتیازها) به برتری رسید و حریف تیم بازار بزرگ ایران در دیدار فینال شد. این نتیجه در حالی به دست آمد که گنو پتریاشویلی، کشتی‌گیر سنگین وزن و عنوان‌دار تیم اترک در مبارزه پایانی با برتری ۱۰ بر صفر باعث صعود تیمش به دیدار فینال شد تا یاران حسن یزدانی در تیم تا ثبت جهانی طوس نتوانند راهی فینال شوند.