kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۴۳۹۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶

کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت

معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان گفت: کودک سه ساله کوهدشتی پس از ربوده شدن توسط سارقان خودرو به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش ایرنا سرهنگ حسین نجفی اظهار داشت: روز جمعه براساس اعلام فردی مبنی بر اینکه خودرو وی به همراه فرزند سه ساله‌اش مورد سرقت قرار گرفته است، موضوع به کلانتری محل وقوع سرقت و همچنین یگان امداد شهرستان کوهدشت اعلام شد.
وی بیان کرد: ماموران با به‌کارگیری شیوه‌های تخصصی پلیسی موفق به شناسایی مکان توقف خودرو در یکی از روستاهای حوالی شهرستان کوهدشت شدند و با هماهنگی مقام قضائی به روستای مورد نظر رفته که سارقان به محض مشاهده خودروهای پلیس اقدام به فرار کردند.
وی ادامه داد: با انجام تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار، پلیس به آن‌ها دستور ایست داد اما متاسفانه سارقان به دستور و شلیک تیرهای هوایی هشداری پلیس توجهی نکردند.
وی اضافه کرد: خودروی حامل سارقان بر اثر سرعت غیرمجاز از کنترل راننده خارج و واژگون شد و ماموران سه نفرمتهم سرنشینان خودرو را که دچار مصدومیت شده بودند به بیمارستان منتقل کردند.
معاون عملیات فرمانده انتظامی لرستان یادآور شد: در تحقیقات بعمل آمده محرز شد مالک خودرو پس از پارک خودرو در جلوی منزلشان از خودرو خارج و سوییچ را در خودرو جای می‌گذارد که در بازگشت متوجه می‌شود سارقان از غفلت و فرصت پیش‌ آمده استفاده کرده و خودرو و فرزندش را ربوده‌اند.
سرهنگ نجفی افزود: در بازجویی‌های بعمل آمده متهمان اظهار داشتند در هنگام سرقت خودرو متوجه حضور کودک در آن نبودند و پس از طی مسیری کوتاه وی را در بین راه از خودرو پیاده که توسط ماموران به آغوش خانواده‌اش
باز گردانده شد.