kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۴۳۵۸
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸

مصدومیت سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ به دلیل نهی از منکر

یک خانم سگ‌گردان سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ را به خاطر تذکر با خودروی شخصی‌ زیر گرفت.


همدان- خبرنگار کیهان:

سرپرست تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ در تشریح جزییات این حادثه، گفت: در حین بازگشت به منزل دیدم یک خودروی ‌شاسی‌بلند در ورودی منزل ما پارک شده که ایجاد سد معبر کرده است.
حجت‌الاسلام ابوالحسن کیهانی‌، افزود: بعد از مدتی انتظار برای یافتن صاحب خودرو، از خودرو  پیاده شدم اما خبری از مالک خودرو نشد از این رو به پارکی که در همان نزدیکی بود رفتم و متوجه شدم  خودرو متعلق به خانمی است که با چند خانم دیگر در حال سگ‌گردانی هستند.
وی ادامه داد: با لحنی مودبانه از راننده خواستم تا  خودرو را جا به جا کند و سپس در خصوص سگ‌گردانی و اذیت و آزار سگ‌ها برای اهالی محل نیز به آنها تذکر دادم که به یکباره با پرخاشگری و توهین و بیان فحش‌های رکیک  این خانم مواجه شدم.
وی با بیان اینکه قبلاً نیز در این خصوص به این خانم تذکر داده بودم، ادامه داد: در همان لحظه با 110 تماس گرفتم تا مشکل حل شود اما این خانم پس از سوار شدن بر خودرو‌ 50 متر بالاتر ایستاد و سپس دنده عقب حرکت کرد.
کیهانی تصریح کرد: ابتدا احساس کردم این کار ناخواسته و عمدی نیست اما ناگهان از سمت راست دوباره  خودرو به سمتم آمد و مرا زیر گرفت و من نیز به دلیل ضربه‌ای که به قفسه سینه‌ام وارد شد و احتمال خونریزی داخلی به بیمارستان منتقل شدم. وی افزود: نیروی انتظامی این مادر و دختر سگ‌گردان را دستگیر و خودروی آنان را توقیف کرده است.