kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۴۳۰۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶

شکوری:قوه قضائیه نقشی در تغییرات اخیر فدراسیون فوتبال نداشت



سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت:اینکه فوتبال یک فضای شیشه‌ای و شفاف است حرف درستی محسوب می‌شود ولی این از اختیارات رئیس‌فدراسیون است که جا به جایی ایجاد کند.
ابراهیم شکوری درخصوص تغییرات در فدراسیون فوتبال و جدایی سعید فتاحی، تورگ و حسن‌زاده اظهار داشت: این تغییرات دلایل خاصی ندارد و در هر جایی ممکن است این تغییرات رخ بدهد. جا دارد از این دوستان که سال‌ها زحمت کشیدند تشکر کنم.
وی درخصوص اینکه چرا در عرض 48 ساعت این تغییرات رخ داده و گفته می‌شود تورگ به دلیل درخواست قوه قضائیه از فدراسیون جدا شده است گفت: اینکه فوتبال یک فضای شیشه‌ای و شفاف است حرف درستی محسوب می‌شود ولی این از اختیارات رئیس‌فدراسیون است که جا به جایی ایجاد کند. تورگ، حسن‌زاده و فتاحی سالیان سال زحمت کشیدند ولی مطمئنا این مسیر ادامه دارد.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون تاکید کرد: اینکه گفته می‌شود قوه قضائیه چنین درخواستی داشته درست نیست و قضایا این‌قدر هم پیچیده نیست.همان‌طور که گفتم در هر سازمانی تغییرات صورت می‌گیرد ولی در فدراسیون با توجه به مخاطبان زیادی که دارد این قضایا بازتاب دیده می‌شود.تغییر دلیل نمی‌خواهد! حسن‌زاده به یک قسمت دیگر منتقل شده‌ و فکر می‌کنم همه چیز در مورد این عزیزان شفاف مطرح شده است و حتی خود آقای تاج هم در نشست خبری در این موارد صحبت کردند.