kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۴۲۳۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲

تصادف کاروان عروسی ۴ خانواده را عزادار کرد

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد دو خودرو در همدان چهار نفر از سرنشینان یک خودرو که همراه کاروان عروسی بودند، جان باختند.

سرهنگ رضا عزیزی‌، در گفت‌و‌گو با ایرنا با بیان اینکه این سانحه نزدیک سیلوی گندم جاده همدان رخ داد افزود: راننده جوان با سوار کردن سه نفر از دوستان خود در روستای گل‌تپه و گوزل ابدال اقدام به همراهی کاروان عروسی کردند.
وی بیان کرد: رانندگی با سرعت غیرمجاز، لایی کشیدن و ویراژ  موجب قرار گرفتن خودروی سواری ۴۰۵ در مسیر خودروی عبوری شده و تصادف رخ به رخ بین این خودرو و نیسان باری رخ داد.
رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: این وسیله نقلیه به طور کامل در مسیر تردد خودروهای مقابل قرار گرفته به گونه‌ای که وانت نیسان با قسمت شاگرد و سمت راست سواری پژو برخورد کرد.
سرهنگ عزیزی اضافه کرد: تردد با سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ عامل بروز این سانحه بوده است و با بررسی خودروی سواری پژو مشخص شد که کیلومتر سرعت بر روی ۱۲۰ قفل کرده است.
وی بیان کرد: هیچیک از چهار سرنشین سواری پژو ۴۰۵ از کمربند ایمنی استفاده نکرده بودند و هنگام تصادف از شیشه جلو خودرو به بیرون پرت شدند.
سرهنگ عزیزی افزود: راننده خودروی نیسان با سرعت کم‌تردد و از کمربندی ایمنی استفاده کرده است و در این سانحه مجروح و به بیمارستان منتقل شد.