kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۴۱۷۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* در زلزله تأثرآور میانه آنچه که کماکان نظرها را به سوی خود جلب کرد این بود که پیش از هر نهاد مسئول این نیروهای انقلابی بسیج و سپاه بودند که در نیمه‌های شب خود را به روستاهای آسیب‌دیده رساندند و تلاش برای نجات مردم را آغاز کردند. دشمن می‌داند که باید چه نیروهایی را تخریب کند.
6467---0935
* همان‌گونه که اکنون مجموعه دفاعی کشور به برکت نگاه جهادی و مقاومتی نیازی به خرید سلاح ندارد و خودش نیاز نظامی و جنگی‌اش را تأمین می‌کند، اگر در عرصه اقتصادی هم نگاه مقاومتی داشته باشیم در بسیاری از زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی می‌توانیم خودکفا شویم و حتی در بازارهای جهانی تأثیرگذارتر باشیم.
4610---0902
* سپاه پاسداران برای بازپروری معتادان و بازگشت همراه با کار افراد بهبود یافته برنامه‌هایی را دارد اجرا می‌کند، کاش سازمان‌هایی که سال‌هاست مدعی حقوق شهروندی و... بوده‌اند کاری را که سپاه بردوش گرفته انجام داده بودند. به هر حال از سردار سلامی بی‌نهایت سپاسگزارم.
3250---021
* در ایران اسلامی نتوانستند فتنه به پا کنند، برنامه‌های فتنه‌انگیزی‌شان را به کشورهای عراق و لبنان منتقل کردند اما عاملان این فتنه‌انگیزی بدانند همانطور که جبهه مقاومت، داعشی که دست پرورده آمریکا بود را نابود کرد توطئه‌های دیگر را هم مهار خواهد کرد و فتنه‌گران را روسیاه‌تر از گذشته می‌کند.
7503---051
* به همان‌اندازه که پذیرفتن FATF از سوی ایران در انتخابات آمریکا برای ترامپ سودمند است برای مردم ایران دستاوردش شدت تحریم‌ها و گسترش فقر خواهد بود.
5276---0919
* غربی‌ها از ابتدای برجام به تعهدات‌شان عمل نکردند ولی ما باید برای برگشتن به شرایط قبل از توافق پوچ هسته‌ای چندین گام برداریم که هر گامش چند ماه طول می‌کشد در حالی که آن‌ها از ابتدا برجام را نقض کرده بودند!
شروین
* فرانسه به کدام بخش اصلی مربوط به حقوق ایران در توافق هسته‌ای عمل کرده که از ایران می‌خواهد به تعهداتش پایبند بماند.
0291---0918
* برجام خسارت محض برای کشورمان بود زیرا از همان ابتدا که آمریکا به‌طور مکرر برجام را نقض می‌کرد دولت در حال انجام تعهدات بود و 3 کشور اروپایی هم با برگزاری جلسه‌های متعدد، به‌جای عمل به تعهداتش، وعده ساز وکارهای غیرعادلانه‌ای همانند اینستکس را می‌دادند و به ایران برای پذیرش خواسته‌های آمریکا فشار می‌آوردند. اما هیچ‌گاه خبری از اجرای درست تعهداتشان نشد.
1700---0936
* با کلید بی‌تدبیری، توافق هسته‌ای را امضاء کردند با این ادعا که می‌خواهند قفل‌های اقتصادی را باز کنند. حالا هم با همین ادعای تجربه‌شده می‌خواهند، دوباره سندی ذلت‌بارتر را به مردم تحمیل و برد جدیدی را برای دشمنان مهیا کنند.
شهابی
* متأثر شدم برای خودم ولی نه برای موضوعی که صرفاً به یک دانشجو مربوط باشد. متأثر شدم از حرف زشتی که آقای علی مطهری زد از این که به خود اجازه می‌دهد بدون عذرخواهی یا... روی صندلی خانه ملت بنشیند و بلکه مجدداً به دانشجویی که به او توهین کرده اهانت کند!
6254----021
* چند روز است هوا بسیار آلوده شده. ظاهراً امسال هم به جای بهبود اوضاع به میزان آلایندگی افزوده شده است! آیا بهتر نیست، شورای شهر و شهرداری تهران اقداماتی که برای کاهش آلودگی هوا انجام داده‌اند را به مردم بگویند؟
آرش الهی
* اگر گفت‌وگویی واقعی در میان ملل منطقه ما اتفاق بیفتد، یقیناً موضوع اول آن پاک کردن غده سرطانی از بیت‌المقدس است و قطع‌کردن دست استکبار جهانی از منطقه خواهد بود.
ساکی- اندیمشک
* حدود 70 روز است برای دریافت کارت سوخت اقدام کرده‌ام. حالا با پیگیری‌هایی که کرده‌ام متوجه شدم کارت سوخت هنوز صادر نشده است. دلیلش را هم نمی‌گویند!
تاجیک
* مدتی است تعدادی اراذل و اوباش میدان اصلی شهر کرج را پاتوق خود کرده‌اند. گویا حضور این عده در میدان صرفاً برای گذراندن وقت و اوباشگری‌های معمول نیست. از نیروی انتظامی توقع برخورد داریم.
شهاب علوی
* در تاریخ 98/8/11 ساعت 15/38 دقیقه قطار تجریش در ایستگاه امام خمینی که توقف کرد 6-7 نفر مرد وارد واگن خانم‌ها شدند و نیروی انتظامی (مامور مستقر در مترو) هیچ واکنشی نشان نداد در حالی که در شلوغی مترو جای سوزن انداختن نبود و شروع به بیان اراجیفی کردند ولی پلیس  باغیرت ایستگاه بعدی (15 خرداد) در ساعت 15/40 دقیقه مردان هنجارشکن مذکور را بیرون کرد. لازم است نیروی انتظامی مستقر در مترو مواظب و مراقبت نمایند که در هیچ ایستگاهی مردان وارد واگن خانم‌ها نشوند نه اینکه در یک ایستگاه محکم جلوی مردان می‌ایستند و در ایستگاهی دیگر با بی‌تفاوتی مامورین مواجه شویم.
یک شهروند
* الکترونیک کردن دولت به جای اینکه کار ارباب رجوع را راحت کند در بعضی موارد دردسرساز شده است چند بار مراجعه کرده‌ایم می‌گویند سیستم قطع شده است. از طلا شدن پشیمان گشته‌ایم مرحمت فرموده ما را به همان مس برگردانند.
7902---0919
* در انبار توشه راه‌آهن بندرعباس بابت گونی هزار تومانی پنج هزار تومان پول می‌گیرند. مبلغ 40 هزار تومان هم برای قرار دادن بار روی پالت دریافت می‌شود با این وصف تعهد می‌گیرند که آسیب‌های وارده احتمالی به بار به عهده صاحب بار است. زورگویی بدتر از این مورد کجا وجود دارد؟
9149---0910
* وقتی به نمایندگی‌های ایران خودرو برای ثبت‌نام مراجعه می‌شود مبلغ 4 تا 2 میلیون خارج از ضوابط علاوه بر قیمت خودروی اعلامی از مشتریان می‌گیرند. چرا؟
یک هموطن از شهرستان پاسارگاد شیراز
* بیمارستان امام حسین(ع) زباله‌های بیمارستانی را آتش می‌زند و دود غلیظ آن تنفس را برای اهالی سخت کرده است. لطفا هرچه سریع‌تر این کار را متوقف کنید.
3152---021