kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۴۰۹۹
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷

انتقاد امام جمعه خلخال از افتتاح سد گیوی



امام جمعه شهرستان خلخال با ‌اشاره به عدم آب‌گیری کامل سد گیوی به‌دلیل وجود مشکلات در بخش‌هایی از سد گفت: مسئولان امر باید جواب‌گو باشند که چرا پروژه سد کوثر با مشکلاتی که داشته افتتاح شده است.
حجت‌الاسلام کریم اسدی با ‌اشاره به درج مطالبی درخصوص عدم بهره‌برداری و آب‌گیری کامل سد گیوی در رسانه‌ها اظهار کرد: افتتاح پروژه‌هایی که قابلیت افتتاح ندارند باعث بی‌اعتمادی مردم به مسئولان می‌شود.
وی افزود: مسئولان امر باید جواب‌گو باشند که چرا پروژه سد کوثر با مشکلاتی که داشته برنامه افتتاح برای آن برگزار و هنوز این سد در حال حاضر قابل آب‌گیری نیست.
امام جمعه شهرستان خلخال گفت: انتظار می‌رود مدیرکل این مجموعه کم‌کاری‌های انجام شده در گذشته و بی‌مهری آنان درخصوص آب شهرستان خلخال را جبران کند.
وی با اشاره به مجموعه گردشگری اردبیل گفت: انتظار می‌رود مدیر کل مجموعه گردشگری استان اردبیل در رفع موانع گردشگری از شهرستان خلخال تلاش کند.
امام جمعه خلخال گفت: جاذبه، تنوع و اهمیت گردشگری شهرستان خلخال اگر بیشتر از اردبیل نباشد کمتر از آن نیست و مدیرکل مجموعه میراث فرهنگی و گردشگری استان باید خلخال را در جایگاه واقعی خود معرفی کند.