kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۴۰۹۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
امام جمعه کرج:

مدیران استان البرز دست از ویژه‌خواری بردارند




امام جمعه کرج گفت: مدیران استان دست از ‌اشرافی‌گری و ویژه‌خواری بردارند؛ در این کشور زندگی نمی‌کنند یا در گوششان پنبه گذاشته‌اند که تذکرات را نمی‌شنوند؟!
 آیت‌الله محمدمهدی حسینی‌همدانی گفت: باید آموزش و پرورش دقت خود را در بحث‌های فرهنگی بیشتر کند؛ شنیدیم در یکی از مدارس شهر کرج یکی از مسئولان مدرسه چادر را از سر بچه‌ها کشیده است و این قابل تحمل نیست. این مسئولی که جرأت کرده است به هر دلیل چادر و مقنعه از سر دانش‌آموز بکشد باید تنبیه شود.
وی افزود: اینکه بازرس صوری بفرستید و دو تا جلسه تشکیل دهید کاری را درست نمی‌کند. عذر آن مربی را بخواهید. نظام آموزش به چنین ‌اشخاصی نیاز ندارد؛ اینکه یک جلسه سخنرانی بگذاریم و بگوییم حل شد قصه این‌گونه نیست. باید تنبیه کرد و فرد را جا‌به‌جا کرد. چطور در موارد دیگر فرد خاطی را جا به جا می‌کنید به این موارد که رسید نباید به تذکر ختم ‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان البرز تاکید کرد: در ساخت و سازها منافع عمومی در نظر گرفته شود نه نفع شخصی! دستگاه‌های اجرایی که برای خودشان ساخت و ساز انجام می‌دهند معلوم نیست در این کشور زندگی نمی‌کنند یا در گوششان پنبه گذاشته‌اند که تذکرات را نمی‌شنوند؟!
حسینی همدانی گفت: شنیده‌ام برخی از مسئولین برای شرکت در اربعین مرخصی گرفته‌اند اما تصاویرشان از آنتالیا بیرون می‌آید. خب باید با این مسئول برخورد کرد.
رئیس‌شورای فرهنگ عمومی استان البرز تصریح کرد: وقتی مردم در این استان تا این حد مشکل دارند یک مدیری برای خودش در اداره آسانسور شخصی می‌سازد. باید زودتر با این مدیر صحبت کرد تا مشکلات بیشتری در استان بوجود نیاورده است! این را گفتم افرادی که مسئول دنبال کردن این موارد هستند دنبال بکنند؛ آستانه تحمل مردم در این‌گونه فسادها و خلاف‌ها و بی‌بند‌و‌باری‌ها محدود است.