kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۳۹۶۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷

توهین عجیب علی مطهری به یک دانشجو و دفاع عجیب‌تر او از این حرکت!

واکنش زشت و ناپسند علی مطهری، عضو فراکسیون امید در پاسخ به یک دانشجو واکنش‌های منفی گسترده‌ای را در فضای مجازی در پی داشت.



علی مطهری در مراسم «انقلاب اسلامی و تعامل با دنیا» که به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار توسط بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، حاضر شد.
به گزارش فارس، عضو فراکسیون امید در اثنای سخنانش در واکنش به یکی از دانشجویان که اظهار داشت، آقای مطهری لطفاً قرص ضدفراموشی به‌همراه داشته باشید، گفت: من همیشه و همه نوع قرصی دارم؛ من حتی برای شما قرص ضدبارداری هم دارم!
هرچند این رفتار، واکنش‌های منفی متعددی در فضای مجازی در پی داشت، وی در توجیه اقدام سخیف خود نوشت: در ارتباط با سخنرانی این بنده در روز ۱۳ آبان در دانشگاه شهید بهشتی، ویدئویی شیطنت‌آمیز در فضای مجازی منتشر شده است. لازم به توضیح است که مزاح مورد نظر با یک دانشجوی پسر بوده است نه دانشجوی دختر. از بسیج دانشجویی که دعوت‌کننده و برگزارکننده این برنامه بود انتظار چنین رفتاری نمی‌رفت(!)
گفتنی است، علی‌رغم تقلای علی مطهری برای دست پیش گرفتن، کاستن از پلشتی اقدامش و فرار از عذرخواهی، واکنش موهن وی به گفته آن دانشجو و بیان آن کلمات، از سوی هر انسانی باشد، ناپسند است چه برسد به یک نماینده مجلس و کسی که مدعی اصلاح‌طلبی است! توهین علی مطهری عجیب و نادر و تأسف‌آور بود، دفاعش عجیب‌تر و تأسف‌بارتر!