kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۲۷۵۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴

محمودی: والیبال از سوءمدیریت آسیب دیده است

پیشکسوت نام آشنای والیبال ایران گفت: فرسایشی کار کردن و سوء‌مدیریت موجب شده تا تیم ملی والیبال با وجود تلاش بازیکنان نتواند انتظارات را برآورده کند و امیدوارم وزارت ورزش در سال منتهی به المپیک نگاه ویژه‌ای در حمایت از این رشته داشته باشد.

بهنام محمودی در تازه‌ترین صحبت‌های خود درباره عملکرد تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، توضیح داد: به دلیل عدم ثبات مدیریت در والیبال ایران متاسفانه سیاستگذاری کاملا غلطی برای این مسابقات داشتیم و این نتایج ضعیف کسب شد. در حال حاضر مدیری با تجربه و آشنا به والیبال در فدراسیون حضور ندارد و برنامه‌ها و هدفگذاری‌ها کاملا اشتباه طراحی شده است. یکسال و نیم تا دو سال است که والیبال از سوء مدیریت و مدیریت از راه دور آسیب دیده و کسی هم به فکر این رشته نیست. در حال حاضر والیبال ایران تنها متکی به توانایی بازیکنان است و ساختار منسجمی برای پیشرفت ندارد. او ادامه داد: اگر برای برنامه‌ریزی جهت حضور در تورنمنت‌های امسال از یک فرد متخصص در راس امور و ریاست فدراسیون استفاده می‌شد، قطعا تیم ملی ایران موفقیت‌های زیادی را به دست می‌آورد و بهتر نتیجه می‌گرفت.
او در پاسخ به این سؤال که آیا وزارت ورزش می‌تواند تدبیری برای مدیریت بهتر فدراسیون والیبال به کار گیرد، گفت: شخصا به عنوان یک قدیمی والیبال که زحمات زیادی در این رشته کشیده‌ام، از وزارت ورزش انتظار بیشتری دارم و از آقای سلطانی فر به عنوان وزیر درخواست دارم با نگاه ویژه‌ای والیبال را در سال منتهی به المپیک حمایت کنند.