kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۲۶۴۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵

سندهای تک‌برگی مسکن مهر در پردیس تحویل مالکان شد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدیدپردیس گفت: سندهای تک برگی واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس رونمایی و به مالکان این واحدها تحویل داده شد.



سید مهدی هدایت  در مراسم رونمایی از سند تک برگی و سند عرصه مالکان مسکن مهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام اراضی پردیس از طریق فراخوان و یا تهاتر با پیمانکاران در جهت تکمیل مسکن مهر به فروش رفته است و صرف پروژه‌های مسکن مهر خواهد شد.
وی افزود: برای پروژه‌های مسکن مهر از بانک مسکن استقراض کردیم تا از ظرفیت تبصره ۸ قانون بودجه امسال که به ما مجوز دریافت ۱۰۰۰ میلیارد تومان وام با نرخ سود ۱۸ درصد داده شد برای تکمیل و تحویل این واحدها در زمانی کوتاه استفاده کنیم.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خاطر نشان کرد: تمامی منابع حاصل از فروش عرصه در جهت تکمیل واحدها و تاسیسات زیربنایی به کار گرفته و هزینه می‌شود.
هدایت اظهار داشت: یکی از اولویت‌های شرکت عمران ساخت مترو پردیس است که با ورود قرارگاه خاتم و مشاور وابسته به این قرارگاه اقدامات لازم برای آزمایش خاک انجام شده در مراحل طراحی و خروجی نقشه‌ها است و براساس برنامه‌ریزی انجام شده از آخر آبان ماه امسال مترو پردیس وارد فاز اجرایی می‌شود.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به مشکلاتی که دلالان در افزایش قیمت‌های مسکن مهر پردیس ایجاد کردند، خاطرنشان کرد: با راه اندازی بورس مسکن و با کمک اتحادیه املاک و ایجاد سامانه نظارت بیشتری بر خرید و فروش مسکن خواهیم داشت.
هدایت با بیان اینکه بیش از ۲ هزار دلال سرپایی بیشترین مشکلات را در حوزه خرید و فروش مسکن مهر ایجاد می‌کنند، خاطرنشان کرد: پس از راه‌اندازی بورس مسکن دست دلالان از بازار مسکن مهر پردیس کوتاه می‌شود.
وی اظهار داشت: از هفته آینده ۱۰ نفر از همکاران حفاظت اراضی شرکت عمران در مقابل در ورودی کارگزاری مسکن مهر به منظور رفع مزاحمت دلالان مستقر خواهند شد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت:  اسناد تک برگی مالکان مسکن مهر پردیس در قبال دریافت سندهای عرصه و اعیان به آنها واگذار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: مالکانی که سند عرصه خریدند، اسناد عرصه و اعیان به نام آنها منتقل و سند تک برگ دریافت می‌کنند اما مالکانی که عرصه نخریدند، سند آنها به صورت امانت نزد شرکت عمران باقی می‌ماند و پس از خرید عرصه سند تک برگ واحد خود را از شرکت عمران شهر جدید پردیس دریافت می‌کنند.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس عنوان کرد: تاکنون عرصه ده هزار و ۶۹۷ واحد مسکونی مهر به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان به متقاضیان فروخته شده است و کل مبلغ دریافتی صرف پروژه‌های مسکن مهر می‌شود.