kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۲۵۵۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴

کیهان و خوانندگان


  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* شکی نیست که حادثه نفتکش ایرانی را شیطان بزرگ، رژیم صهیونیستی و متحدینش در منطقه برپا کرده‌اند تا با ایجاد تنش به زغم خود، عظمت راهپیمایی و حماسه بی‌نظیر اربعین را تحت‌الشعاع قرار دهند و از دیگر سو عکس‌العمل ایران را در قبال این تهاجم مورد بررسی قرار دهند.
9219---0903
* خواستم از طریق روزنامه جوانمرد کیهان عزیز از یک هنرمند عزیز، آزادمرد، دوست‌داشتنی، شجاع، حق‌طلب و جوانمرد (یعنی استاد داریوش ارجمند به دلیل مواضع صادقانه‌اش نسبت به امام خامنه‌ای (حفظه‌ا...) تقدیر و تشکر کنم. بنده و برادر خانمم که جانباز 70 درصد است دست ایشان را به‌خاطر این بصیرت و معرفت می‌بوسیم.
سید حمیدرضا حسینی علی‌آباد- قم
و خطیبی- جانباز 70 درصد
* چرا دولت هنوز لیست کامل دریافت‌کنندگان دلار 4200 تومانی و اقلام وارداتی آنها را ارائه نکرده است؟
6043---0916
* تسلیم نشدن نظام در برابر فشار دشمن و لابی گسترده جریان غیرانقلابی برای تحمیل لوایح استعماری مثل پالرمو قطعاً باعث افتخار است و نشان می‌دهد حداقل در برخی سطوح، درس لازم از تجربه خسارت محض برجام گرفته شده است.
1759---0903
* به کسانی که با مدیریت ضعیف خود اقتصاد امروز جامعه را رقم زده‌اند توصیه می‌کنم به‌جای حاشیه سازی و تضعیف نهادهای برآمده از قانون اساسی این نظام مقدس به وظیفه ذاتی خود در حل مشکلات عدیده مردم که طی این 6 سال به‌وجود آورده‌اید همت گمارند.
مرادی چناری
* آقای جهانگیری گفته، رسانه‌ها نقاد دولت باشند! عرض می‌کنم پس چرا پاسخ نقاد، دشنام و شکایت و زندان است؟
7215---0915
* خبر حکم قضایی برادر رئیس‌جمهور که چندی پیش اعلام شد در بسیاری شبکه‌های رسانه ملی منعکس نشد و فقط حکم دیگر مجرمان به‌اطلاع رسید. چرا؟
1052---0916
* کسانی که به‌جای انجام وظیفه و توجه به سخنان دلسوزان، اجرای خط و ایده و درخواست دشمن را درپیش گرفتند یا به دشمن گرا دادند چگونه قادر خواهند بود در پیشگاه خداوند و ملت پاسخ این ناجوانمردی‌ها را بدهند؟
وحیدی
* با توجه به اخبار منتشر شده جهت تسهیل سفر زائران حضرت زینب(س) و حضرت رقیه از سازمان حج و زیارت درخواست می‌شود زمان اعزام کاروان‌ها و هزینه‌های دقیق این سفر زیارتی را اعلام کند تا ان‌شاء‌ا... مشتاقان سفر به سوریه و زیارت اهل‌بیت(ع) خود را مهیای سفر نمایند.
8139---0921
* مسئولان مربوطه از ساعت 22 تا 1 بامداد سری به دو سه رستوران خیابان شریعتی بالاتر از پل رومی روبه‌روی پمپ بنزین که حدود سی میز و صندلی در پیاده‌رو چیده‌اند و با صدای بلند به پخش موزیک بی‌کلام لس‌آنجلسی اهتمام می‌ورزند، بزنند تا شاید تدبیری بیندیشند.
0220---0935
* از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر سردار حسین رحیمی فرمانده ناجا تهران بزرگ در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.
رحیمیان
* برای پرداخت بدهی قبض برق، گاز و آب به بانک مراجعه کردم نپذیرفتند و گفتند باید کارت بانکی بیاوری. من سکته کرده بی‌سواد و ناتوان کارت عابر بانک ندارم. چه باید بکنم؟ از صبح تا ساعت دو معطل شدم و آخر هم پول قبض‌ها را قبول نکردند!
8834---0911
* کسی که داعیه استادی علوم سیاسی دانشگاه را دارد چرا از واقعیات خیلی بدیهی کودتای انگلیسی آمریکایی 28 مرداد و خیانت‌های رضاخان قلدر و بی‌سواد و برکشیده انگلیس اظهار بی‌اطلاعی می‌کند؟ واقعاً بی‌اطلاع است یا به دلیل این که تحصیل‌کرده مؤسسه وزارت خارجه بریتانیاست تجاهل می‌کند؟
4001---0910 و 9654---0937
* دنیا به مبارزه با گرانفروشی روی آورده و وزیر بهداشتمان در رسانه ملی با افتخار اعلام می‌کند قیمت دارو را دو برابر کردیم تا از تولید حمایت کنیم! ای کاش کمی هم از مردم که امثال شما را به مسئولیت رسانده‌اند حمایت می‌کردید.
9554---0901
* چرا با گذشت حدود 8 ماه، وعده آقای حیدری مدیرکل امور مرزی وزارت کشور مبنی بر تلاش برای اجرای طرح افزایش اعتبار گذرنامه‌ها از 5 سال به 10 سال عملی نشده است؟
8139---0921
* قطره چشم تی‌اف‌تی که تولید داخل است چرا تحت پوشش بیمه نیست؟ واقعاً تهیه آن برای امثال ما قشر ضعیف مشکل است. از وزیر بهداشت درخواست می‌شود تا سلامت بیماران به خطر نیفتاده تدبیری نماید.
5568---0936
* آسفالت جاده بافق- یزد مدتی است که به پایان رسیده است ولی مقداری از آن خط‌کشی نشده که شب‌ها خطر تصادف دارد. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
2106---0913
* با توجه به فشار جریمه‌ای به مردم به منظور دریافت برگه معاینه فنی خودرو و افزایش بسیار زیاد دستمزد تعمیرکاران و قطعات خودرو، آیا فکری هم به حال مردم می‌کنند که با این تورم و گرانی و درآمدهای پایین چگونه از عهده این هزینه‌ها برآیند؟
9455---0915
* متأسفانه در جامعه این باور غلط رایج شده که هر کس کارت معافیت پزشکی از نظام وظیفه دارد قادر به انجام کار و خدمت نیست و نباید هیچ کار و مسئولیتی به او واگذار شود! چرا باید دنیا و زندگی این افراد با این نوع دید غلط، تباه شود در حالی که بسیاری از آنها به خاطر مثلاً صافی کف پا و... معافیت گرفته‌اند و... گناه این عده که نمی‌توانند توانایی واقعی خود را به اثبات برسانند چیست؟
9239---0922
* طبق قراردادی که با شرکت خودرو کرمان موتور منعقد کرده‌ام برای خرید جک اس 5 اگر کسی از خرید خودرو منصرف شود ظرف یک ماه، پول پرداختی را مسترد می‌کنند. ولی در حالی که قریب به 4 ماه است انصراف داده‌ام هر وقت پیگیری می‌کنم که پولم را بدهید به امروز و فردا موکول می‌کنند. آیا کسی نیست با این تخلفات مسئولان این شرکت برخورد نماید؟
یک هم‌وطن از اهواز
 پاسخ روابط عمومی وزارت ارشاد اسلامی
در پاسخ به مطلب مندرج در کیهان مورخ 98/07/04 با عنوان «اداره کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد اقدام به صدور مجوز برای تئاترهایی کرده که در هنجارشکنی دست کمی از فیلم‌های ماهواره‌ای ندارند...» به اطلاع می‌رساند: «صدور مجوز تئاتر براساس قوانین، مقررات و ضوابط است و بیان مطلبی به طور کلی که هنجارشکنی را به اداره کل هنرهای نمایشی نسبت دهد، خلاف واقع است. این مطلب فیلم‌های ماهواره‌ای و ماهواره را به طور کلی هنجارشکن قلمداد می‌کند، در حالی که بسیاری از شبکه‌های اسلامی نیز روی ماهواره برنامه پخش می‌کنند. این مطلب با چنین نگرشی و با یک عبارت کلی هنجارشکنی را به اداره کل هنرهای نمایشی نسبت می‌دهد در حالی که مقررات و ضوابط در صدور مجوز تئاتر ملاک و معیار است.»