kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۲۳۱۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲

توضیح سردار چهارباغی درباره نشان «نصر درجه ۱»


 
  برادر مکرم جناب آقای شریعتمداری
مدیرمسئول محترم روزنامه کیهان
سلام علیکم و رحمهًْ‌الله و برکاته
با احترام و تشکر از مواضع انقلابی جنابعالی و نیز روزنامه کیهان، در ارتباط با مطلبی که در روز 16 مهر 1398 در ارتباط با اینجانب در آن روزنامه محترم به چاپ رسید، ضمن تقدیر از عنایتی که همواره نسبت به رزمندگان اسلام و مدافعان حرم ابراز می‌دارید به استحضار جنابعالی و خوانندگان محترم روزنامه کیهان می‌رساند، در دفاع از حریم و حرم‌های اهل‌بیت پیامبر صلوات‌الله علیهم اجمعین، هزاران نفر از رزمندگان سوری، عراقی، ایرانی، افغانستانی، پاکستانی و... حضور داشته‌اند که در این راه مقدس صدها نفر از آنان به فیض شهادت رسیده و چند هزار نفر نیز به شرف جانبازی نائل گردیده‌اند و ده‌ها نفر به اسارت رفته‌اند و در این میان اینجانب در زمره جاماندگان از قافله شهدا و جانبازان هستم و خالصانه از خداوند می‌خواهم از فیض شهادت و درک جانبازی در راه خود محرومم نگرداند.
در این میان فرمانده معظم کل قوا و رهبر معظم انقلاب اسلامی دامت برکاته بعد از بررسی‌های تخصصی مراکز ذی‌ربط، جمع زیادی از رزمندگان اسلام که هر کدام نقش برجسته‌ای در دفع فتنه آمریکایی- تکفیری داشتند را به نحوی مورد عنایت قرار دادند. خداوند به اینجانب به‌عنوان سرباز کوچکی توفیق داد که در زمره آنان درآمده و در سلک مدافعان حرم قرار گیریم و به دریافت نشان نصر نائل گردیم و از این‌رو جبین حمد و سپاس به درگاه الهی ساییده و از فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای- دامت برکاته- نیز تشکر می‌نماییم.
خداوندا این راه شهادت و جانبازی در راه دین خود را همواره به روی عاشقان و مشتاقان باز بدار و این بنده را نیز از وصول به آن محروم مفرما. آمین
سرتیپ دوم پاسدار محمود چهارباغی