kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۲۲۵۴
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵

غیبت عاشورزاده در مسابقات جایزه بزرگ تکواندو

تیم ملی تکواندوی ایران برای حضور در مرحله سوم مسابقات جایزه بزرگ 2019، ساعت 1:50 بامداد روز سه‌شنبه 23 مهرماه ایران را به مقصد «صوفیه» بلغارستان ترک می‌کند.

مرحله سوم مسابقات جایزه بزرگ در سال 2019 با حضور 32 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی از روز جمعه 26 مهرماه در «صوفیه» بلغارستان آغاز می‌شود و به مدت 3 روز ادامه دارد.مردان ملی‌پوش تکواندو ایران بامداد روز سه شنبه – 23 مهرماه راهی این کشور می‌شوند.
آرمین‌هادی‌پور در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی و سعید رجبی در وزن 80+ کیلوگرم تکواندوکاران ایرانی حاضر در این دوره از رقابت‌ها هستند.پیش از این قرار بود فرزان عاشورزاده نیز در این رویداد حضور داشته باشد اما وی در این میدان مبارزه نمی‌کند.
سرمربی تیم ملی ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به وضعیت جسمانی عاشورزاده، پزشک متخصص صلاح ندانست که فرزان در این مقطع زمانی وزن کم کند. بر همین اساس با برنامه‌ریزی صورت گرفته تیم ملی با ترکیبی 5 نفره در مسابقات گرندپری به مصاف رقبا می‌رود.
عسکری افزود: هدف ما این است که عاشورزاده در میان 20 نفر برتر رنکینگ المپیکی قرار بگیرد اما حفظ سلامتی او برای ما در اولویت است و با توجه به شرایط پیش آمده تصمیم گرفتیم تا در گرندپری بلغارستان شرکت نکند؛ فرزان در تورنمنت صربستان که 5 آبان ماه برگزار می‌شود، در یک وزن بالاتر به مبارزه می‌پردازد تا رنکینگ خود را ارتقاء دهد.