kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۲۲۵۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴

وزیر ورزش: امیدواریم کشتی نتیجه تاریخی در توکیو کسب کند

وزیر ورزش و جوانان گفت: انتظار مردم از دبیر و تیم مدیریتی او زیاد است و امیدواریم کشتی یک نتیجه تاریخی را در توکیو کسب کند.

مسعود سلطانی فر در ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک که با حضور رئیس‌فدراسیون کشتی برگزار شد، گفت: هم اکنون جمعی از نخبگان و قهرمانان هدایت کشتی کشور را بر عهده‌دارند و به همین سبب انتظار مردم از آنها برای سربلندی ورزش ایران در بازی‌های المپیک بسیار زیاد است.
وی افزود: کشتی به لحاظ فنی و مدیریتی مجموعه بسیار قدرتمندی است و انتظار دارم با همدلی و تدبیر و نتایج درخشان کام مردم ایران شیرین شود. مسئولیت و نقش آقای دبیر در این بین زیاد و مهم است چرا که انتظارات مردم از این فدراسیون برای المپیک بسیار بالاست. وزیر ورزش خاطرنشان کرد: همه ما باید در مسیر امیدواری و شادکامی مردم حرکت کنیم، معتقدم تیم مدیریتی آقایان دبیر، سوریان و رنگرز در فدراسیون کشتی به لحاظ فنی بسیار مجرب است و با توجه به کارنامه این مجموعه انتظار مردم از این نخبگان کسب نتیجه بسیار خوب در المپیک است. وی در پایان با تاکید بر نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به کشتی تاکید کرد: ما حتما به کشتی به طور خاص کمک می‌کنیم و نمی‌گذاریم دست تنها بمانند. بیشترین انتظارات در مسابقات همیشه از کشتی است و ما هم تلاش می‌کنیم از آنها پشتیبانی خاص داشته باشیم تا به خواست خدا در توکیو یک نتیجه تاریخی مانند المپیک لندن برای کشتی رقم بخورد.