kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۲۲۵۱
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴

یزدانی: شاید در تمامی دیدارهای لیگ کشتی به میدان نروم

قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: جوانان خوب و با انگیزه‌ای در لیگ حضور دارند که قصد اثبات توانایی در برابر قهرمانان و عنوان‌داران جهان را دارند.

سن یزدانی که برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد با تیم «تا ثبت جهانی توس» قرارداد امضا کرده و این روزها در تمرینات این تیم در مشهد حاضر است، گفت: بعد از مسابقات جهانی چند روزی استراحت کردم و سپس با توجه به قراردادی که با تیم «تا ثبت جهانی توس» امضا کردم، به مشهد آمدم. تمرینات خودم را برای حضور در هفته اول لیگ برتر پیگیری می‌کنم. من حدود ۵ سال بود که در لیگ کشتی نمی‌گرفتم اما امسال تصمیم گرفتم باشم.
مرد طلایی المپیک 2016 ریو ادامه داد: امیدوارم تماشاگران و علاقه‌مندان به کشتی هم استقبال خوبی از لیگ داشته باشند تا در سال‌های بعد شاهد پیشرفت این رقابت‌ها باشیم. یادم می‌آید در سال‌های دور مردم استقبال خیلی خوبی از مسابقات لیگ می‌کردند. امیدوارم بازهم شاهد تکرار آن روزها باشیم تا هم کشتی‌گیران از لیگ نفع ببرند و هم باشگاه‌ها و لیگ جان بگیرند.
قهرمان کشتی جهان در پایان گفت: من با توجه به در پیش بودن المپیک و خطر آسیب دیدگی شاید نتوانم در همه کشتی‌ها روی تشک بروم. البته با صلاحدید کادرفنی در برخی مسابقات لیگ به روی تشک می‌روم و کشتی می‌گیرم. به هر حال جوانان خوبی در لیگ حضور دارند و این انگیزه در آنها هست که جلوی قهرمانان و عنوان داران جهان بدرخشند و به چشم بیایند.