kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۲۲۴۴
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* امت صبور، مؤمن و انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در همین بحبوحه تهدید و تحریم‌ها با تمام قوای خود عزت و پیشرفت را نصیب خود کرد و به دشمنان فهماند که ما تا پای جان در حفظ استقلال، آزادی و نظام اسلامی پای کار هستیم و عقب‌نشینی نخواهیم کرد.
6263---0938
* متشنج‌کردن اوضاع شهرهای عراق توسط وهابیون و صهیونیست‌ها و شیطان بزرگ که با هدف دلسردکردن مردم ازگرایش به تحول‌آفرینی آموزه‌های امام حسین(ع) و اربعین حسینی صورت گرفت راه به جایی نخواهد برد. به کوری چشم خفاشان هر سال میلیون‌ها عاشق و شیفته حق مسلمان و غیرمسلمان راهی کربلای معلی می‌شوند تا ان‌شاءالله زمینه‌ساز ظهور آخرین حجت حق حضرت مهدی موعود(عج) باشند.
9590---0914 و 3949---0912
* اگر دشمنان قسم‌خورده ملت در هنگام حضور رئیس‌جمهور کشورمان در سازمان ملل اصرار بر ملاقات با ایشان دارند به خاطر دستاوردهای نظام ولایی و جبهه مقاومت است. پس باید قدر این نعمت الهی را دانست و برای حفظ آن سر از پا نشناخت.
شکیبا
* لغو سخنرانی عامل امنیتی شیطان بزرگ و مشاور جورج سوروس کافی نیست این‌بار اول خطای فاحش وزارت علوم نیست. لازم است با متولیان و نفوذی‌های در این وزارت علوم برخورد صورت گیرد و این وزارتخانه ضدعفونی شود.
0700---0901
*وزیر برند نفت گویا مأموریت دارد که با طرح مضمون‌هایی مثل تحریم‌ها کمر اقتصاد را شکسته، تحریم‌ها اجازه فعالیت به فلان شرکت و کشور نمی‌دهد، تحریم‌ها دست و پای ما را بسته و... پیوسته نومیدی به جامعه تزریق کند! در فرض خوش‌بینانه یکی از علل این نحو بیان خستگی مفرط از سابقه چند دهه مسئولیت وزارت و... است. به‌نظر می‌رسد دیگر در آستانه 80 سالگی باید بازنشسته شوند و کار را به 60 ساله‌ها بسپارند!
8631---0918
* بر باد رفتن 100 هزار میلیارد تومان از ذخیره ارزی کشور توسط تیم اقتصادی دولت خسارت سنگینی به کشور است. هیچ دولتی به مردم خودش چنین خسارتی نزده است.
5568---0936
* دولتمردان ما بدانند که معده فیفا و امثال فیفا هرگز سیر نخواهد شد. بزرگ‌ترین خطا این است که فکر کرده‌اید اگر برای ورود زنان به استادیوم مردان به فیفا لبیک بگویید دیگر مطالبه‌ای نخواهند داشت. فردا خواهید دید که از شما تقاضای شنای مختلط خواهند کرد و این قصه ادامه خواهد داشت. مذاکرات هسته‌ای گواه صادقی بر زیاده‌خواهی‌های تمام‌نشدنی جریان سلطه و نشانه ذات خبیث آنهاست. لذا هرچه سریع‌تر باید به مسئله ورود زنان به ورزشگاه مردان خاتمه داد.
نیک‌بین
* خانم سلحشوری اظهار داشته که من اصلاح‌طلبم و به دنبال اصلاح جامعه‌ام. همان‌گونه که امام حسین(ع) وقتی که قیام کردند فرمودند من برای اصلاح امت جدم قیام کردم. ما هم می‌خواهیم به آنچه انقلاب اسلامی داشته برگردیم! می‌خواهم بگویم اصلاحات موردنظر شما چه ربطی به اصلاح مورد تأکید حضرت سیدالشهدا دارد؟ شیطان بزرگ برای آنچه شما اصلاحات می‌نامید کف می‌زند. نسبت شما با انقلاب اسلامی چیست؟ آیا منظورتان همان اسلام آمریکایی نیست؟ اگر نگران انحطاط جامعه‌اید پس چرا یقه پاره می‌کنید تا زنان و دختران را به ورزشگاه مردانه بفرستید؟!
بیگ‌زاده و فرخی
* شکی نباید کرد که قانون امتیاز خاص برای فرزندان اساتید دانشگاه‌ها، یک ظلم نابخشودنی و یک تبعیض مسلم است. مگر خون فرزندان اساتید رنگین‌تر از سایر اقشار مردم است؟
1648---0915
* دستگاه قضا پیگیری کند که پشت قضیه گرانی لوازم خانگی چه دست‌های پنهانی به سوداگری مشغولند؟
6790---0912
* جدیداً در بین سلبریتی‌های بیسواد موضوع مضحک گرفتن گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان مطرح می‌شود و در فضای مجازی استارت خورده است... برخی از مدعیان اصلاح‌طلبی استاد فریبکاری‌اند. امیدوارم پس از رسیدگی به مفاسد و سبک شدن امور قضایی به این سلبریتی‌های بیسواد و محرکان آنان هم سر و سامانی داده شود.
0049---0911
* رقم فرار مالیاتی را 60 هزار میلیارد تومان برآورد می‌کنند که به راحتی حداقل نصف کسری بودجه را تأمین می‌کند. لازم است همان‌گونه که دولت هنوز حقوق کارمندان واریز نشده مالیات را برمی‌دارد نسبت به این طیف بی‌تعهد نیز همان رفتار را اعمال نماید. کی قرار است قانون مالیات اصلاح شود.
9890---0915
* 14 میلیون دانش‌آموز در سطح کشور داریم که بیشتر آنها در مدارس دولتی و در کلاس‌های 40 نفره درس می‌خوانند با توجه به اینکه عدالت آموزشی در کشور رعایت نمی‌شود پیشنهادم این است که بسیج از طریق حلقه صالحین در امر دانش‌آموزان و خانواده‌های کم‌درآمد جامعه سرمایه‌گذاری بکند. البته افراد نیکوکار را هم می‌توان در این کار خیر به‌کارگیری کرد.
صابر
* دولت بدون تصویب مجلس گاز LPG را 30 درصد گران کرده است و زمانی که نسبت به گران شدن گاز به شرکت‌ها اعتراض می‌کنیم عنوان می‌کنند مربوط به مصوبه هیئت وزیران است. خانه‌هایی که از نعمت گاز محروم‌اند یا خودروهایی که مالکانش توانایی پرداخت بنزین 1000 تومانی را ندارند چه کنند؟
5598---0912
* نرخ نان در اصفهان از 25 درصد تا 60 درصد نسبت به هفته قبل با افزایش روبرو شد! متولیان امر بفرمایند این افزایش‌ها در کنار افزایش‌های بهای برق، آب، گاز، کرایه‌ها و... چه تناسبی با افزایش حقوق کارگران و کارمندان دارد؟
1840---0913
* بیش از 5 ماه مانده به پایان سال 98 کار بخشی از دولتی‌ها شده اعلام افزایش 15 درصدی حقوق‌ها در 99 و افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین و... یعنی مردم را به اضطراب واداشتن و روی اعصابشان راه رفتن... واقعاً چه ضرورتی دارد؟
5367---0918
* آقایان که می‌گویند نان گران نمی‌شود چطور یک سنگک از اواخر سال 97 هزار تومانی ابتدا به 1300 و اکنون به 1800 تومان رسیده است؟
ابوحمزه
* مسیر ورودی پمپ گاز واقع در روبروی دارالسلام شهرستان کاشان 2-3 سال است که معطل کار آسفالت از سوی شهرداری است. جاده خاکی با دست‌اندازهای زیاد و گرد و غبار مردم را آزار می‌دهد و شهرداری نیز امروز و فردا می‌کند. با توجه به فصل سرما و بارش دسترسی به این مسیر که در جاده خروجی کاشان - نطنز قرار دارد صعب‌العبور خواهد شد. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
حسینی- کاشان
* در خیابان کریمخان، ابتدای آزادی جنوبی کوچه شهید ارشد واقع شده است. در یک طرف این کوچه تابلوی قدیمی نصب شده که عبارت شهید در تابلوی جدید و کاملاً حذف شده است و این اتفاق در زمان شهردار بودن کرباسچی هم یک بار دیگر افتاده بود که با اعتراض مردم اصلاح شده بود.
1017---021
* پدرم از سال 66 تا 74 در اداره کشاورزی شهرستان اراک کار کرده و در حال حاضر به رحمت خدا رفته است. برای گرفتن حق سنوات او اقدام کرده‌ایم همکاری نمی‌کنند. البته با پرداخت 100 هزار تومان به قیمت آن روز موافقت کرده‌اند در حالی که مطالبه و دیون کارمند باید به قیمت روز محاسبه و پرداخت بشود.
حسینی
* دو هفته از شروع سال تحصیلی جدید گذشته دانش‌آموزان پایه 12 دبیرستان حلی 2 واقع در منطقه 14 آموزش و پرورش کتاب نگرفته‌اند. چه کسی پاسخگو است؟
7987---0912