kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۲۱۳۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* ان‌شاء‌ا... اربعین امسال اقتدار و عظمت اسلام ناب محمدی(ص) در بسیج قلوب آزادگان جهان برای فروپاشیدن تمدن منحط و روبه زوال غرب سرمایه‌دار را به نمایش خواهد گذاشت.
3949---0912 و 0291---0918
* کانون اصلی فتنه اخیر عراق بی‌شک در سفارت شیطان‌بزرگ است که جوانان باغیرت عراق با تأسی از آرمان‌ها و اهداف نهضت حسینی(ع) باید در سفارت و جاسوس‌خانه شیطان بزرگ را گِل بگیرند تا دیگر شاهد این فتنه‌انگیزی‌ها در آینده نباشند.
2842---0910
* با آزادشدن دو جاسوس استرالیایی دانشجوی ایرانی بازداشت شده در این کشور آزاد شد و به ایران برگشت. قبلاً هم کشتی توقیف‌شده انگلستان را در قبال آزاد شدن کشتی ایران آزاد کردیم غرض اینکه غرب و غربی‌ها فقط یک زبان می‌فهمند و آن زبان قدرت است و بس.
1759---0903
* در اوج سوءمدیریت دولت و دولتمردان که موجب ناامیدی شدید مردم شده بود آقای رئیسی با شروع مدیریت موفق خود در قوه قضائیه روزنه امیدی به روی مردم و کشور باز کرده‌اند که جای تشکر دارد. تلاش‌های این مرد انقلابی خارچشم دشمنان داخلی و خارجی شده است.
3107---0902
* دعوت از چهره‌های خطرناکی مثل جفری ساکس، دستیار ویژه جرج سوروس از دو حال خارج نیست یا جاهلانه است یا خائنانه! هرکدام باشد وای به حال دولتی که افراد جاهل یا خائنی در آن جا خوش کرده‌اند. از مجلس که انتظاری نیست. دستگاه قضایی و امنیتی مراقبت بیشتری از این مجموعه داشته باشند.
شکیبا و ابوالقاسمی و بیگ‌زاده
* خروج آمریکا از سوریه و اجازه دادن به ترکیه برای سرکوب کردهای سوری باید برای همه گروه‌های سیاسی درس عبرت بشود که آمریکا قابل اعتماد نیست. واقعاً چقدر عبرت‌ها متعدد شده‌اند.
4217---0912
* هدف اصلاح‌طلبان از ورود مختلط خانم‌ها به ورزشگاه‌ها برای تماشای فوتبال مردان، انحراف افکار عمومی جامعه از پیگیری مطالبات واقعی مانند وضعیت بد اقتصادی کشور است.
9219---0903
* برنامه جهان‌آرای شبکه افق اطلاعاتی را ارائه کرد که نشان می‌داد نمایندگان و وزرای برند چگونه با نوع خاصی از خصوصی‌سازی شرکت‌ها و کارخانه‌ها به غارت و مصادره و تقسیم ثروت ملی بین خود مشغول بوده‌اند (هپکوی اراک، نیشکر هفت‌تپه، مغان، ماشین‌سازی تبریز و...). به کسانی که به چنین نمایندگان و دولتی رأی داده‌اند عرض می‌کنم چند ماه دیگر انتخابات مجلس در پیش است با احساسات رأی ندهید با تدبر و شناخت به پای صندوق رأی بروید.
0563---0915
* با این عملکردی که مجلس و نمایندگان طی این 4 سال اخیر از خود برجای گذاشته‌اند به چه کسانی می‌توان اعتماد کرد و رأی داد؟! مگر همین نمایندگان مدافع وزرای پرخسارتی مثل وزیر راه و شهرسازی و... نبودند؟ حال چگونه مردم به اینها اعتماد کنند و دوباره رأی دهند؟
8546----021
* گذشت زمان ثابت خواهد کرد کشورمان ایران در این چند سال گرفتار عده‌ای نفوذی در سطوح مختلف مدیریتی و پُست‌های حساس بوده که با رفتار منافقانه خود با دشمنان همراهی کرده و اسباب زحمت برای کشور و نظام شده‌اند.
0049---0911
* وزیر برند نفت گفته که 22 سال است با وزیر نفت عربستان دوست هستم و علی‌رغم تنش‌هایی که به وجود می‌آورند ما به دوستی خود ادامه داده‌ایم! واقعا که چقدر خجالت‌آور است!
عسگری
* در خوشبینانه‌ترین حال اگر طرف‌های برجام به وعده‌های خود صد درصد عمل هم می‌کردند باز هم برجام برای ما خسارت بود چرا که حداقل 25 سال ما را از پیشرفت درمسائل علمی هسته‌ای محروم می‌کرد که این خود فاجعه‌ای بزرگ بود. اینک که با گذشت چند سال به هیچ‌یک از تعهدات خویش عمل نکرده‌اند به نفع ماست که التماس نکنیم و هرچه سریع‌تر به این برنامه پرخسارت پایان دهیم و خود را از اسارت برجام نجات دهیم.
نیک‌طبا
* آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مصاحبه اخیر خود اظهار داشته مردم از سختگیری پلیس ناراحت هستند! امیدواریم منظور ایشان از مردم برادرش که پرونده‌اش در حال رسیدگی است نباشد.
8895---0919
* ضمن تشکر از جناب رئیسی در برخورد با مفسدین اقتصادی، پیشنهاد می‌کنم برای متنبه‌کردن این متمولین و اشرافی‌ها در زندان همه آنها را در یک کمپ نگهداری و از آنها بیگاری بکشند تا کمی طعم کار و تلاش و عرق ریختن کارگران را بچشند و الا استراحت در زندان با امکانات فعلی برای آنان تنبیه نخواهد بود.
8455---0912
* امسال با افزایش حقوق دانشجویان آموزش و پرورش شاهد تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان بودیم. اگر مسئولان امر مقداری بیشتر به دانشجویان این وزارتخانه توجه نشان بدهند چه بسا رتبه‌های اول دانشگاه را همین دانشجویان بتوانند کسب کنند.
8495---0911
 پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 7 تهران
«در راستای پاسخگویی به پیام مردمی و درخواست شهروند محترم که در روزنامه وزین کیهان به تاریخ  98/07/09 با موضوع پل مکانیزه ایستگاه مترو امام حسین(ع) به چاپ رسیده است به اطلاع می‌رساند که: پل مذکور بنا به پیگیری‌های مستمر این منطقه در نیمه اول سال جاری پس از اورهال و تعمیرات اساسی مجددا راه‌اندازی گردید، همچنین با عنایت به اینکه شهردار محترم تهران ماموریت نگهداشت پل‌های مکانیزه در سطح شهر تهران را از مهرماه به سازمان زیباسازی شهر تهران واگذار نموده است، لذا تعویض و نوسازی پل مکانیزه امام حسین(ع) در دستور کار آن سازمان و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران قرار گرفته است.»