kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۲۱۲۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲
سرلشکر سلامی:

به پیشرفته‌ترین و به‌روزترین دستاوردهای دفاعی دست یافته‌ایم

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید براینکه توانمندی دفاعی سپاه پس از اعمال تحریم‌های ظالمانه استکبار، پیشرفتی عظیم و چشمگیر داشته است، گفت: امروز سپاه به پیشرفته‌ترین و به‌روزترین دستاوردهای دفاعی دست یافته است.




به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرلشکر حسین سلامی‌در فرودگاه سردار جنگل رشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه علی‌ رغم تحمیل فشارهای بین‌المللی و تحریم‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و علمی شاهد فوران فوق‌العاده عظیمی از استعداد و توانمندی در نیروهای دانشمند و ارزشی کشورمان بوده‌ایم، اظهار کرد: توانمندی دفاعی و دستیابی سپاه به دستاوردهای جدید پس از اعمال تحریم‌های ظالمانه استکبار، پیشرفتی عظیم و چشمگیر داشته است.
وی با بیان اینکه نرخ رشد فناوری‌های علمی ما روزانه شده است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در زمینه فناوری‌های مدرن به‌روز است و در صورت رونمایی باید شاهد برگزاری مراسم روزانه باشیم.
فرمانده کل سپاه،  بهره‌مندی سپاه از توان و ظرفیت جوانان مومن و انقلابی و کارآمد ایران اسلامی در دستیابی  به اقتدار و توان دفاعی کنونی را امری مهم برشمرد و افزود: در حال حاضر سپاه  به پیشرفته‌ترین و به روزترین دستاوردهای دفاعی دست یافته است.
سلامی‌با‌ اشاره به فناوری‌های مدرن دفاعی که نظام مقدس جمهوری اسلامی از آن برخوردار است، خاطرنشان کرد:امروز توان و دستاوردهای دفاعی سپاه به‌گونه‌ای است که می‌تواند روزانه از یک دستاورد مدرن رونمایی کند.