kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۲۰۹۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸

کمک ۱۸ میلیارد تومانی خیرین به دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی

مدیرکل دفتر مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی گفت: از اجرای پویش مشق مهر ، مبلغ ۱۸ میلیارد تومان برای تهیه بسته‌های نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی و پشت نوبت جمع‌آوری شده است.

 

محمدعلی رستمیان در گفت‌وگو با تسنیم، با‌اشاره به پایان پویش« مشق مهر» که از ۱۲ شهریور آغاز شده بود، اظهار داشت: در زمان اجرای طرح ، ۱۸ میلیارد تومان جمع‌آوری شد که از این رقم مبلغ ۷ میلیارد تومان از سوی کمک مستقیم خیرین، ۱۱ میلیارد تومان از سوی جمعیت هلال احمر و سایر بخش‌ها به این طرح اختصاص یافته است.
وی گفت: با این مبلغ بیش از ۱۵۶ هزار بسته برای دانش‌آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی و افراد پشت نوبت تهیه شده است که ارزش ریالی هر بسته ۱۲۰ هزار تومان تخمین زده می‌شود.
رستمیان گفت: برای نخستین بار است که از سوی سازمان بهزیستی بسته‌های نوشت‌افزاری به دانش‌آموزان تحت پوشش این سازمان از محل مشارکتهای مردمی تهیه شده است و بنا داریم در آینده نیز چنین طرح‌هایی را با مشارکت خیرین و موسسات انجام دهیم. مدیرکل دفتر مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی افزود: هم اکنون در حال طراحی پویش جدیدی برای جلب مشارکتهای مردمی برای تهیه و خرید جهیزیه مددجویان تحت پوشش هستیم که در این زمینه نیز بزودی پویش راه‌اندازی خواهد شد.