kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۲۰۴۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱

وزارت ورزش چرا سرپرست دوومیدانی را معرفی نمی‌کند؟

با اعلام اسبقیان انتخاب سرپرست فدراسیون دوومیدانی به هفته آینده موکول شد.



در حالی که محمدشروین اسبقیان، مسئول دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها اعلام کرده بود، 15 یا 16 مهرماه سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی انتخاب خواهد شد، اما این اتفاق نیفتاد.
15 شهریورماه دوره ریاست مجید کیهانی به پایان رسیده بود که وزارت ورزش به دلیل در پیش بودن مسابقات جهانی یک ماه دیگر حضور کیهانی را در فدراسیون تمدید کرد، اما به پایان رسیدن این مهلت هنوز سرپرستی انتخاب نشده و وزارت ورزش بدون اینکه دلیلی را ذکر کند، امروز و فردا می‌کند.
اسبقیان در جدیدترین صحبتهایش گفت: اعلام کرده بودیم 15 مهرماه انتخاب صورت می‌گیرد، اما با توجه به شرایطی که جود داشته قطعا تا اوایل هفته آینده سرپرست مشخص خواهد شد.
بازی وزارت ورزش در انتخاب سرپرست فدراسیون‌ها در یکی دو سال گذشته صدای اهالی ورزش را درآورده و آخرین مورد آن به تنیس و والیبال باز می‌گردد و شاید هم فدراسیون دوومیدانی نیز به این جمع اضافه شود.
در حالی که کمتر از یک سال دیگر تا آغاز المپیک 2020 باقی مانده، اما مسئولان وزارت ورزش توجهی به این موضوع ندارند و مدتی است که دوومیدانی کاران به حال خود رها شده‌اند. در حال حاضر این رشته دو سهمیه دارد که هنوز هیچ برنامه‌ ریزی‌ای برای ماه‌های باقی مانده نشده است.