kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۲۰۴۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* همان ابتدای گام دوم انقلاب شاهد تحقیر آمریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا بودیم این گام محکم و مقتدرانه را مدیون رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستیم.
4610---0902
* آقای رئیسی با مدیریت خود در قوه قضائیه هم جلوی خدشه‌دار شدن انقلاب را گرفته و هم حقوق ضایع‌شده از بیت‌المال را برگردانده‌اند. قدردان زحمت‌ها و تلاش‌های این خادم انقلاب هستیم.
8139---0921
* وقتی پول‌هایی را که آیت‌الله رئیسی به بیت‌المال برگردانده با برجام سراسر خسارت محض مقایسه می‌کنیم تفاوت فاحش بین دو مدیریت انقلابی و غیرانقلابی به خوبی معلوم می‌شود.
9986---0913
* از آقای رئیس‌جمهور می‌خواهیم از ماشین ضدگلوله پیاده بشوند و برای چند دقیقه میان ما مردم بیایند تعداد زیادی از خانم‌ها به دلیل بیکار شدن همسرانشان و مخارج سنگین زندگی به گدایی افتاده‌اند و خانواده‌های بسیاری در حال فروپاشی است. به خدا قسم مطالبه ما زنان حضور مختلط در ورزشگاه نیست فرزندان ما دچار سوءتغذیه شده‌اند. چرا هیچ مسئولی صدای ما را نمی‌شنود؟
0326---0918
* مقایسه دو اقدام در مورد بانوان، یکی تقدیم لایحه در حمایت از زنان توسط قوه قضائیه و دیگری هم اجازه ورود زنان به ورزشگاه مردان نشان می‌دهد کدام قوه به فکر دغدغه رفع مشکلات بانوان هستند و کدام قوه در فکر هیاهوی سیاسی و استفاده ابزاری از اقشار مختلف برای اهداف جناحی.
دولابی
* بانوانی که علاقه‌مند به تماشای فوتبال هستند می‌توانند از طریق رسانه ملی هم بازی را تماشا کنند تا در معرض موارد غیراخلاقی که در استادیوم‌ها، دیده و شنیده می‌شود قرار نگیرند. همچنین گویا اطلاع‌رسانی کافی درباره مسابقات فوتبال بانوان صورت نمی‌گیرد که اغلب در غیاب خانم‌های تماشاچی برگزار می‌شود!
2622---021 و 6172---021
* از تیتر روز دوشنبه کیهان درباره ورود زنان به ورزشگاه فوتبال مردان تشکر می‌کنم. آیا دولتمردان واقعا دغدغه دختران و پسران جامعه دینی‌ ما را دارند؟ آیا متوجه نمی‌شوند که عده‌ای می‌خواهند جوانان را به تباهی بکشند؟
0514---0910
* اعضای فراکسیون امید مجلس تاکنون تمام خواسته‌های اصلاح‌طلبان را برآورده کرده‌اند مثل تأیید برجام هسته‌ای، تصویب ‌FATF آمریکایی، تأیید تمام وزرای دولت، چشم‌پوشی از استیضاح به موقع دولت، افزایش نرخ ارز و سکه، توزیع بی‌قاعده 18 میلیارد و رکود شدید، تورم افسار گسیخته، عدم پیگیری به اجرای بیش از 60 درصد مصوبات توسط دولت که مورد بی‌مهری دولت قرار گرفته است و موارد دیگر. حال که بوی انتخابات به مشام برخی‌ها خورده برای فریب مردم و جذب آرا به دروغ خود را از آنها کنار کشیده و اعلام بیزاری می‌کنند؟
6043---0916
* در انتخابات پیش‌رو، مردم به گزینه‌هایی که به جوان‌گرایی انقلابی و جهادی ختم می‌شود توجه ویژه‌ای دارند و به گزینه‌هایی اقبال خواهند کرد که در کارنامه‌های عملکردشان رویکرد انقلابی و جهادی داشته‌اند.
0883---031
* شعارهای فتنه‌گران در عراق که برگرفته از شعار منافقین داخلی نه غزه نه لبنان بود نشان می‌داد که آبشخور فتنه‌ها یکی است و همان دست‌های ناپاکی که در فتنه 88-78 و 96 در ایران به ایفای نقش می‌پرداختند عیناً همان‌ها این روزها از عصبانیت حضور بیش از 20 میلیون زائر حسینی(ع) به فتنه‌گری در داخل عراق مشغولند ولی کور خوانده‌اند. ان‌شا‌ءا... مردم با بصیرت و حسینی عراق نیز از این فتنه‌ها به سلامت عبور خواهند کرد و دشمنان را ناکام می‌گذارند.
0049---0911
* معلوم شده غیر از سفارتخانه آمریکا سفارتخانه‌های انگلیسی و هلند نیز در راه‌انداختن غائله اغتشاشات در کشور عراق دست داشته‌اند.عرض بنده این است که دستگاه وزارت خارجه ما باید با احضار حافظ منافع و سفیر این دو کشور که علیه اسلام و با هدف کم‌رنگ ساختن راهپیمایی اربعین امام حسین(ع) توطئه کرده‌اند به آنان تذکر جدی بدهد.
علیمردانی
* ناآرامی‌های خیابانی اخیر عراق آخرین تلاش برای احیای کینه‌های متروک میان دو ملت ایران و عراق است.
7106---0990
* اینکه چرا برخی از دولتمردان از اینکه در زمینه‌هایی به خودکفایی نزدیک شده‌ایم، (همانند موضوع مهم خودکفایی در تولیدات دامی و ...) این‌قدر برآشفته می‌شوند تعجب‌آور و نیازمند بررسی درباره خط و ربط آنان
است.
9891---0918
* چرا تورهای ترکیه (آنتالیا) ارزان‌تر از سفر به کربلاست؟ قطعاً یک جای کار می‌لنگد.
1382---0915
* باید تعدادی از وزیران و نمایندگان مجلس مدتی در کار کاشت، داشت و برداشت محصولاتی مانند گوجه‌فرنگی مشغول شده تا متوجه بشوند کشاورزان چه می‌کشند و سرانجام چه بر سرشان می‌آید و متوجه شوند که کامیون‌های پر از گوجه محصول سالانه کشاورزان زیان دیده مدت‌ها باید جلوی کارخانه رب‌سازی در صف باشند و تخلیه نشوند.
0291---0918
* درآمد 13 ساعت فروش نفت ایران برابر با هزینه یک‌سال چادر مشکی است. آیا چادر به عنوان یک کالای مهم فرهنگی و استراتژیک، ارزش یک روز درآمد نفت ایران را ندارد؟ چرا یک خانم باید برای تهیه چادر مشکی به عنوان یک کالای فرهنگی هزینه بیش از 8 برابری نسبت به مانتوی جلوباز را بپردازد؟
9890---0915
* امسال تصمیم‌ گرفتم از کالای ایرانی استفاده کنم برای خرید کیف مدرسه فرزندم که ظاهرا طراحی خوب و دوخت و جنس خوبی داشت انتخاب و به قیمت صد هزار تومان خریداری کردم. با کمال تاسف تا 6 مهر بیشتر دوام نیاورد! به این دسته از تولیدکننده‌های داخلی عرض می‌کنم شما با این نحو تولید هم به خریدار ضرر می‌زنید و هم مردم را مجبور می‌کنید که به سوی کالای غیرایرانی بروند که نتیجه‌اش ضرر زدن به قشر کارگر و نیروی کار با وجدان و متخصص داخلی است و ضرر اصلی متوجه کل جامعه می‌شود که تولیدش ضربه می‌خورد.
0978---0917
 پاسخ روابط عمومی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه 98/6/16  در خصوص؛ حذف قطار 6 تخته تهران- خرمشهر توسط شرکت رجا، روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران لازم می‌داند به منظور شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی توضیحاتی را در این زمینه ارائه دهد: تغییر سازما‌ن قطارها از اختیارات راه‌آهن است و هیچ تغییر سازمان‌ قطاری،  راسا توسط شرکت‌های حمل و نقل ریلی انجام نمی‌شود.  همچنین در حال حاضر قطارهای 4 تخته در مسیر جنوب با قیمت ارزان نیز وجود دارد که هموطنان گرامی می‌توانند با مراجعه به مراکز فروش و یا به صورت اینترنتی،‌ نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.
 پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 13 تهران
در پاسخ به مطلب مندرج در آن جریده وزین مورخ 98/04/16 در خصوص «تخریب گسترده فضای سبز فلکه دوم نیروی هوایی» ضمن تشکر از شهروندان محترم در خصوص اعلام مشکلات محلی و شهری به آگاهی می‌رساند: با توجه به قدمت فلکه دوم نیروی هوایی و مراجعه فراوان شهروندان به این بوستان، بازسازی و نوسازی تاسیسات زیربنایی از قبیل شبکه‌های آب خام، روشنایی، آب‌نما، سرویس بهداشتی و معابر،‌ در برنامه سازمان زیباسازی شهرداری تهران قرار گرفته و طبق زمان‌بندی مشخص تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد. از آنجا که حفظ و توسعه فضای سبز یکی از اولویت‌های شهرداری تهران است و کلیه پروژه‌‌ها با در نظر گرفتن این امر اجرایی می‌شود،‌ بنا بر استعلام صورت گرفته از معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13 از روند اجرای پروژه بازسازی و نوسازی فلکه دوم نیروی هوایی،‌ گزارشی مبنی بر خسارت جدی به فضای سبز این بوستان ارائه نشده است.