kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۱۹۸۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱

رونمایی از کشفیات جدید پلیس اصفهان در هفته ناجا

فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: 6 باند سرقت شناسایی، 33 سارق دستگیر و 2 میلیارد تومان اموال مسروقه کشف و ضبط شد؛ همچنین در بحث مقابله با سوداگران مرگ، 1200 کیلو مواد مخدر کشف، 210 قاچاقچی دستگیر و 34 خودرو توقیف شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سرتیپ مهدی معصوم‌بیگی در مراسم رونمایی از کشفیات جدید پلیس اظهار داشت: تجهیزاتی که در حال حاضر در آزمایشگاه‌های پلیس وجود دارد این توان را به ما می‌دهد که از حداقل‌ترین اثر پیچیده‌ترین جرائم را کشف کنیم.
وی تمرکز عملیات‌های ظفر را در 4 محور اعلام کرد و یادآور شد: مقابله با باندهای سرقت، مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، برخورد با اراذل و اوباش و نیز قاچاقچیان کالا به صورت ویژه در عملیات‌های ظفر انجام گرفت.
فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به محور اول و دوم بیان کرد: 6 باند سرقت شناسایی، 33 سارق دستگیر و 2 میلیارد تومان اموال مسروقه کشف و ضبط شد؛ همچنین در بحث مقابله با سوداگران مرگ، 1200 کیلو مواد مخدر کشف، 210 قاچاقچی دستگیر و 34 خودرو توقیف شدند.
وی با بیان اینکه قاچاق کالا با توجه به شعار سال که رونق تولید است از اولویت‌های پلیس محسوب می‌شود، اضافه کرد: در این راستا 66 قاچاقچی کالا دستگیر، 6 میلیارد تومان کالا و 41 دستگاه خودرو هم توقیف
شد.
معصوم‌بیگی با بیان اینکه در حوزه امنیت اجتماعی 110 سلاح گرم و سرد کشف و ضبط شده، خاطرنشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی طی یک یا دو هفته آینده عملیاتی خواهد شد که به صورت مستقل و ویژه در حوزه مبارزه با جرائم اقتصادی فعالیت خواهد
داشت.