kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۹۸۴۴
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* در این ایام عزاداری برای امام حسین(ع) چه قدر خوب می‌شود اگر دولتمردان ما در محضر مقدس حضرت عباس(ع) زانوی ادب بزنند و درس ولایتمداری و شجاعت و ایستادگی در مقابل دشمن را یاد بگیرند و عمل نمایند.
7345---0912
* وقتی رئیس جمهور خبیث فرانسه ناتوان از کنترل چهل و سومین هفته تظاهرات در کشورش است چطور عده‌ای در نظام جمهوری اسلامی با این همه پتانسیل‌های درونی به چنین مفلوکی دل خوش کرده‌اند؟! رشد اقتصادی با نگاه به درون به دست می‌آید نه نگاه به بیرون آن هم این بیرون!
2435---0912
* سخنرانی آقای رئیسی رئیس محترم قوه قضائیه در مسجد ارگ تهران امیدبخش بود. انتظار داریم در سایه مبارزه ایشان با فسادهای دولتی و غیر دولتی مشکلات کشور یکی پس از دیگری حل و برای افراد بیکار جامعه گشایش بشود.
5364---0912
* فرزند شهید قدیانی چه جرمی جز بیان حقایق مرتکب شده که باید به زندان برود، ولی امثال مهناز افشار که مقدسات را به تمسخر گرفته و بی‌حیایی را تبلیغ می‌کنند باید آزاد باشند؟ این رویه، محکی است برای ادعای دولتی که می‌گفت: پناه می‌برم به خدا از بستن دهان منتقدان.
وحیدی
* دولت تدبیر نباید فریب جنگ زرگری حاکمان شیطان بزرگ را در قضیه جان بولتون و... بخورد. تجربه عملی رفتار خباثت‌آلود آنها طی 6 سال گذشته اظهرمن‌الشمس است.
علی‌نیا- گرگان
* آقای صالحی که با قسم‌های جلاله فریاد می‌زد نه توقف هسته‌ای داریم و نه کندی. آیا هنوز پای سوگندهای خود هستند؟
0312---0939
* دولتمردان از یک طرف کارهایی در مغایرت با وحدت جامعه انجام می‌دهند از سوی دیگر مردم را دعوت به وحدت می‌کنند! این سیاست چند پهلو تا کی ادامه خواهد داشت.
3528---0919
* پس از دستور تجدیدنظر رئیس محترم دستگاه قضا در مورد احکام متهمان اغتشاش در نیشکر هفت‌تپه مفسدین اقتصادی با شلوغ‌بازی و فرار به جلو می‌خواهند اصل قضیه را لوث نمایند. در حالی که اصل قضیه واگذاری غیر اصولی به افراد غیرصالح است و کارگران خواستار لغو واگذاری و برگشت کارخانه به بیت‌المال هستند.
اسدا... عشقی
* کسانی که بعد از سخنان صریح‌ امام خامنه‌ای در رد مذاکره با شیطان بزرگ، به‌طور صریح و کنایه و... بر آن اصرار دارند صلاحیت حضور در هیچ انتخاباتی را ندارند و کسانی که هنوز هم جلسات خود را با فتنه‌گران 88 برگزار و به توصیه‌های آنها عمل می‌کنند نیز صلاحیت لازم برای حضور در پست‌ها و مسئولیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده از خون شهدا  را ندارند. لازم است شورای محترم نگهبان دقیق‌تر صلاحیت‌ها را بررسی نماید.
6043---0916 و 3949----0912
* از آقای رئیسی خواهش می‌کنم آن دیواری که مدعیان می‌گفتند با انتخاب شما در پیاده‌‌روها خواهید کشید در فرودگاه‌ها و مرزهای جمهوری اسلامی بکشید تا مفسدان اقتصادی با کیسه‌های زر و سیم‌ و ارز از کشور نگریزند.
1076---0911
* این‌که کسانی شجاعت نه گفتن به آمریکا و اروپایی‌‌ها را ندارند بدان علت است که آلوده به دنیا شده‌اند و به زندگی اشرافی خو گرفته‌اند. بگذریم از اینکه بعضی‌‌ها متاسفانه سر از حرام‌خوری نیز درآورده‌اند.
دکتر طوسی‌زاده
* قطار تهران- مشهد ساعت 17:45 دقیقه تاریخ 98/6/14 توقف بسیار کوتاهی برای اقامه نماز مغرب و عشا داشت. حدود 4 دقیقه از توقف قطار نگذشته بود که به صورت مکرر از بلندگو اعلام شد قطار آماده حرکت است! این امر موجب سراسیمگی و نگرانی و اعتراض مسافران شد. این در حالی بود که مسافران برای اقامه نماز می‌بایست از زیرگذر عبور کنند یک خانواده با فرزند خردسال چگونه می‌تواند در کمتر از 10 دقیقه وضو بگیرد و نماز اقامه کند؟ گویا برخی قطارها برای حرکت به موقع، جز القای استرس به مسافران و کاستن از وقت نماز هنر دیگری ندارند؟!
1624---0912
* من 25 سال تجربه فعالیت پزشکی دارم، به تازگی طرحی ارائه شده که داروی مخدر متادون مانند سایر داروهای معمولی در داروخانه‌ها به فروش برسد. اگر این کار انجام شود احتمال سوء مصرف و اعتیاد جوانان بسیار زیاد خواهد بود و کشور دچار آسیب خواهد شد. این هشدار را به مسئولان و مردم یادآور شوید که بعدا راه بازگشت نخواهیم داشت.
دکتر دایی‌نژاد
*‌ با ادغام وزارت معادن و فلزات با وزارت صنایع در سال 83 توسط مجلس قانونی به تصویب رسید که در ماده واحده آن تصریح شده کلیه امور اداری، رفاهی، بازنشستگی و... کارکنان تابع قوانین استخدامی کشوری است. این مصوبه در تاریخ 83/2/17 به تایید شورای محترم نگهبان رسید. ولی در سال 87 به جای استناد به این قانون، به استناد ماده 108 آئین‌نامه استخدامی شرکت‌ها، مصوب هیئت وزیران، با 18 سال سابقه در 41 سالگی به اجبار بازنشسته شدم با پیگیری‌های متعدد در سال 97 (یعنی 10 سال دوندگی) ثابت کردم که در حق من اجحاف شده است. ولی متاسفانه پرونده در دیوان عدالت اداری متوقف شده است. جمعی قریب به 50 نفر از بازنشستگان فولاد خوزستان مشکلات مشابهی دارند. درخواست ملاقات حضوری با رئیس دیوان داشته‌ایم که تا به حال نتیجه‌ای حاصل نشده است. ان‌شاءا... با تحولی که در قوه قضائیه شروع شده امیدوارم به مشکلات ما هم توجه و مورد رسیدگی قرار گیرد.
فرهاد داودی
* از اداره کل اماکن نیروی انتظامی درخواست می‌شود با تولید و توزیع‌کنندگان پوشاک‌زننده زنانه برخورد قانونی کند. چرا عده‌ای این‌قدر وقیحانه حیا و عفت عمومی را نشانه گرفته‌اند؟
نظری
* با دفترچه تامین اجتماعی به هر کجا که مراجعه می‌کنم نمی‌پذیرند.چرا؟! حدود 50 سال است که از حقوق ما بابت بیمه کم می‌کنند ولی هنگام نیاز به درمان با چنین مشکلاتی برخورد می‌کنیم. به علت سکته و نیاز به داروی «اسویکس» و عدم پذیرش دفترچه بیمه واقعا قادر به تهیه یک بسته از آن به صورت آزاد نیستم در حالی که با سه جوان مجرد و بیکار و منزل استیجاری، روزگار را سپری می‌کنم.
8834---0911
* دولت با بی‌تدبیری به شخصیت مردم لطمه زد و قیمت‌ها را بعضا بیش از 7 برابر کرد. این گرانی قدرت خرید مردم را تقلیل داد و بازار را به رکود برد. با این اوضاع چرا طی 10 سال یارانه‌‌های 45 هزار تومانی همچنان ثابت است؟! آیا نباید به مبلغ آن برای دهک‌های پایین که با 600 هزار و یک میلیون تومان درآمد و سختی و مشقت فراوان امرار معاش می‌کنند، افزوده شود؟!
2753----0918
* مسئولان وزارت جهاد کشاورزی مسئولیت دارند با طرح‌های آمایش سرزمین برای مناطق جغرافیایی کشور و توجه به شرایط اقلیمی هر استان برای کشاورزی برنامه‌ریزی بکنند تا کشاورزان ضرر نکنند.
9871----0912
* خطاب به دولتمردان بنویسید این چه همسان‌سازی حقوق بازنشسته‌ها با شاغلین است که به حقوق من بازنشسته 140 هزار تومان اضافه شده ولی حقوق بعضی شاغلین تا چند میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.
2805----0916