kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۹۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آقای روحانی! شما در فردای عاشورا  هیچ اشاره‌ای به شهادت عزاداران حسینی در کشمیر  و نیجریه نکردید؟! حتما کشته‌ها و مجروحین باید در ینگه دنیا و اروپا باشند که محکوم کنید؟! گفتید تعهد در برابر تعهد. پس چرا قبل از این که طرف برجام کاری انجام دهد و گامی بردارد شما تمام تعهدها را با سرعت فوق انتظار آنان انجام دادید و امروز هم حتی همین حرکت لاک‌پشتی‌تان را با کم‌ترین امتیاز صوری دشمن حاضرید متوقف کنید؟
نیکنام
* چگونه است که اصلاح‌طلبان در مورد خود سوزی دختری که دارای بیماری عصبی بوده و با تحریک آنان اقدام به خودکشی کرده جنجال راه انداختند ولی در قضیه کشته‌شدن خانم میترا استاد همسر دوم نجفی به دست همسر اصلاح‌طلبش سکوت اختیار کردند و حتی به این خانم تهمت مهدور‌الدم بودن زدند.
8495---0911
* خانم ابتکار معاون امور زنان ریاست‌جمهوری بداند مطالبه اکثریت قاطع بانوان فرهیخته کشورمان هیچ‌وقت به جای حل مشکلات معیشتی و فرهنگی به امر نازل و ابزار شده‌ای مثل حضور در استادیوم‌های برگزاری مسابقات فوتبال مردان تقلیل نیافته و نخواهد یافت. علاوه بر این که درباره حضور زنان همراه با اختلاط در استادیوم ورزشی مردان مراجع معظم تقلید بدون هیچ قید و تبصره، بند، الی قید و استثنا اعلام کرده‌اند که جایز نیست.
نوربخش
* جای تأسف دارد که جبهه مقاومت در اوج قدرت و صلابت قرار دارد ولی دولت فعلی بسیار ضعیف و ناتوان عمل می‌کند.
0049---0911
* مشکل اصلاح‌طلبان این است که تئوریسین‌هایشان فریب خورده آمریکا و غرب هستند و تصور می‌کنند که با دیپلماسی التماسی، غربی‌ها به آنان روی‌خوش نشان می‌دهند! در حالی که تجربه نشان داده این روش دشمنان را گستاخ‌تر و زیاده‌طلب‌تر از گذشته می‌کند، بدون این که کم‌ترین امتیازی بدهد.
7345---0912
* شاید لازم است خاطرات ژنرال تیتو رهبر فقید یوگسلاوی درباره وجود جاسوس در کابینه را هر روز در تمام سرشماره‌ها تکرار کنید تا کارساز شود و کسی در دولت تأملی نماید!
8288---0935
* مشکلات به وجود آمده برای کشور نتیجه میدان دادن به فتنه‌گران در این دولت است. و گرنه چرا باید کشورهای اروپایی برای ایران شاخ و شانه بکشند؟ چون پشت‌گرم به حضور عوامل‌شان در داخل هستند.
3107---0902
* هیچ ذلتی از این بدتر نخواهد بود اگر دولتمردان بخواهند برای 15 میلیارد دلار صدقه اروپایی‌ها کلاه گشاد دیگری مثل برجام سر خود و ملت بگذارند. دولت اگر جلوی چوب حراج‌ زدن به 18 میلیارد دلار ذخیره ارزی کشور را می‌گرفت الان این منت گذاشتن اروپایی‌ها اصلا مفهومی داشت؟
3104---0912
* از روزنامه کیهان درخواست می‌کنم لیست وعده‌‌های 6 سال گذشته دولت را منتشر کند، مردم در انتخابات آتی بیشتر دقت کنند.
7415---0918
* تنها رئیس‌جمهوری که بعد از انقلاب اسلامی با رئیس‌جمهور شیطان بزرگ تلفنی صحبت کرد و او را با ادب نامید دکتر روحانی بود، دنباله‌اش هم اعمال شدیدترین تحریم‌های آمریکا در زمان دولت خود ایشان بود! و تنها وزیر امور خارجه‌ای که در این 4 دهه با وزیر خارجه شیطان بزرگ صمیمانه مذاکره کرد و امضای او را تضمین شده تلقی کرد دکتر ظریف بود که آخر‌الامر هم مورد تحریم شیطان بزرگ قرار گرفت! فاعتبروا یا اولی‌الابصار!
0594---0912
* از امور ماندگاری که دولت نهم و دهم انجام داد راه‌اندازی سامانه کارت سوخت بنزین و گازوئیل، پرتاب موفق ماهواره حامل موجود زنده به فضا، غنی‌سازی صنعتی و نیز 20 درصدی، مسکن مهر که توسط سازمان ملل به عنوان الگو به جهانیان معرفی شد و پرداخت یارانه‌ها بود که بخش قابل اعتنایی از جامعه را از حداقل معیشت برخوردار کرد. ای کاش دولت مدعی تدبیر مشکلات این امور را برطرف می‌کردند نه اینکه خط بطلان بر آن‌ها بکشد که پس از 6 سال مجبور شود دوباره به احیای کارت سوخت و مسکن مهر روی آورد. چه آسیب‌هایی از این بی‌تدبیری‌ها به کشور و ملت وارد شد و متأسفانه پاسخگو هم نیستند.
6043---0916
* حال و روز دولتمردان ما از دو حال خارج نیست یا کار بلد نیستند و می‌خواهند با حرافی مردم را مشغول کنند تا دوره مسئولیتشان سپری ‌شود یا عمدا کار نمی‌کنند و به نارضایت تراشی مردم روی آورده‌اند. در هر دو صورت مقصرند و باید در پیشگاه ملت و حضرت حق پاسخگو باشند.
6494----0914
* حامیان برجام چرا حاضر نمی‌شوند در مناظره‌ای با مخالفان برجام شرکت کنند تا شبهات برای مردم خاتمه یابد؟
5276----0919
* خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ریشخند تلخ یانکی‌ها به دیپلماسی خنده بود! حال باید متولیان سیاست خارجی کشورمان با عبرت گرفتن از این ماجرا در مذاکرات تمام‌نشدنی با چند کشور اروپایی به آنان تفهیم کنند که ملت ایران با اطاعت از فرامین امام خامنه‌ای همچون سد سدید و دیواری حصین که هیچ کس را یارای عبور از آن نیست در برابر هر مستکبری می‌ایستند!
0609---0915
* ان‌شاءا... مردم در اربعین امسال آغاز عملی شدن گسترده گفتمان جهاد و مقاومت را رقم خواهند زد و در خیزی برای اصلاح وضعیت قوای سه‌گانه دولت در طراز انقلاب شکل می‌دهند.
2085----021
* از شهر مهران تا پایانه مرزی از زوار مبلغ ده هزار تومان برای شهرداری می‌گیرند و هنگام برگشت هم از تاکسی‌ها دریافت می‌کنند. مبلغ 12/500 تومان هم عوارض خروج از کشور باید بپردازیم. آیا نظارتی بر این امور هست؟
8397----0912
* مدیرعامل سازمان بیمه سلامت چندی پیش گفت تمام کسانی که تحت‌پوشش بیمه سلامت نیستند باید تحت پوشش قرار گیرند. عرض می‌کنم چه فایده‌ای دارد؟! پدرم به علت شکستن فیمور لگن 14 میلیون تومان هزینه پرداخت و یک ریال هم بیمه نپذیرفت! و حتی هیچ دارویی را هم قبول نکرد؟!
4559----0911
* شماره تلفن‌های متعددی را که در پوشش خدمات مشاوره به جوانان مجرد در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی قرار داده‌اند برای سرکیسه کردن مردم است. عرض بنده این است که چرا دولت فضای مجازی را رها کرده و هیچ احساس مسئولیتی نمی‌کند؟
4854----0914