kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۹۶۸۱
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶

آغاز پرواز هواپیماهای مسافری در فرودگاه بین‌المللی پیام کرج

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام البرز گفت: بخش مسافری فرودگاه بین‌المللی پیام البرز همزمان با تاسوعای حسینی فعالیت دوباره خود را از سر گرفت.


کرج- خبرنگار کیهان:

نادر ثناگو مطلق‌، اظهار داشت: بخش مسافری فرودگاه بین‌المللی پیام البرز شهریورماه سال گذشته آغاز به کار کرد و تا ۲۴ دی ماه پارسال فعالیت آن ادامه داشت که بنا به دلایلی این بخش متوقف شد.
این مسئول با بیان اینکه اولین مسافران فرودگاه پیام در مسیر مشهد- کرج جا‌بجا شدند، تصریح کرد: پس از تائید و مصوبه هیئت وزیران مبنی بر مسافری شدن فرودگاه بین‌المللی پیام، همزمان با تاسوعای حسینی پروازهای مسافری از این فرودگاه به صورت رسمی با نخستین پرواز به مقصد مشهد مقدس آغاز شد.
وی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی از این پس هر هفته دو پرواز در روزهای دوشنبه و پنجشنبه به مقصد مشهد مقدس از طریق فرودگاه بین‌المللی پیام انجام و در ادامه گسترش پروازها به دیگر مسیرهای کشور انجام می‌شود.
به گفته مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام البرز، به همین منظور با چند شرکت هواپیمایی کشور مذاکره صورت گرفته که فرصت خوبی در زمینه حمل‌ونقل هوایی است.
وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت و تنوع جمعیتی که در استان وجود دارد، پیام این آمادگی را دارد تا مسیرهای پروازی خود را به نقاط مختلف کشور گسترش دهد که از طریق همکاری با ایرلاین‌های مختلف بنا داریم تا به این مهم دست یابیم.