kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۹۶۶۳
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲

اخبار کوتاه از فوتبال



بیرانوند به کمیته انضباطی احضار شد
کمیته انضباطی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که علیرضا بیرانوند می‌بایست پیرو ابلاغیه ارسالی روز شنبه آینده جهت ادای پاره‌ای توضیحات در کمیته انضباطی حاضر شود. بیرانوند بعد از بازی پرسپولیس و تراکتور در تبریز با حرکت دست خود نسبت به هواداران تبریزی واکنش نشان داد که همین موضوع حواشی زیادی را در چند وقت اخیر ایجاد کرد.
بازتاب درخشش انصاری فرد در روزنامه قطری
تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توانست در دیدار برابر هنگ کنگ به پیروزی برسد. شاگردان ویلموتس در این دیدار با دو گل به پیروزی رسیدند تا گام نخست را محکم بردارند. کریم انصاری فرد توانست گل دوم ایران را در این بازی به ثمر رساند. روزنامه استاد الدوحه قطر با آوردن عکسی از انصاری فرد با پیراهن السیلیه نوشت که انصاری فرد با گلی که به ثمر رساند در پیروزی ایران نقش داشت. کریم انصاری فرد در تابستان به السیلیه قطر پیوست و در دیدار نخست خود هم در لیگ ستارگان قطر موفق به گلزنی شد.
احمدزاده رسما سرمربی ملوان شد
پس از انتخاب شدن پژمان نوری و مازیار زارع به عنوان مالکان جدید باشگاه ملوان، محمد احمدزاده با حضور در محل باشگاه ملوان، با عقد قراردادی به طور رسمی سرمربی تیم ملوان بندرانزلی شد. احمدزاده پس‌ از علی لطیفی و آرتا منهاجی، سومین سرمربی فصل ملوان در لیگ یک است.
16 گل، فاصله جدید رونالدو با علی دایی
کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ فوتبال پرتغال سه شنبه شب در دیدار تیم ملی کشورش مقابل لیتوانی در مقدماتی یورو 2020 خوش درخشید و در جریان پیروزی 5-1 پرتغالی‌ها چهار گل از گلهای تیم ملی کشورش را وارد دروازه حریف کرد. رونالدو با این گلها حالا تعداد کل گلهای ملی خود را به عدد 93 رسانده و به عنوان بهترین گلزن ملی تاریخ اروپا به رکورد جهانی علی دایی نزدیک می‌شود. علی دایی، ستاره پیشین فوتبال کشورمان در حال حاضر با 109 گل زده ملی در صدر فهرست بهترین گلزنان ملی تاریخ فوتبال قرار دارد ولی رونالدو با این گلها حالا 93 امتیازی شده و با زدن 16 گل ملی دیگر می‌تواند به رکورد علی دایی برسد.
شکست تیم ملی جوانان مقابل اندونزی
تیم ملی فوتبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در اندونزی به مصاف تیم میزبان رفت که بازی با یک گل به سود اندونزی پایان یافت. تیم ملی جوانان ایران در بازی اول خود مقابل اندونزی به برتری ۴ بر ۲ دست یافته بود.
خطر حذف از آسیا در کمین استقلال
باشگاه استقلال قرار بود طبق مهلتی که کمیته بدوی صدور مجوز سازمان لیگ داده بود، بدهی‌های خود را تعیین تکلیف کند. در همین راستا، اعضای هیئت مدیره و امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در اظهارات خود تأکید کرده بودند که پیگیر این موضوع بوده و اجازه نخواهند داد که باشگاه استقلال با مشکلی مواجه و از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شود. پیگیری خبرگزاری تسنیم اما نشان می‌دهد که باشگاه استقلال هنوز با طلبکارانش تسویه حساب نکرده یا توافقی برای پرداخت بدهی‌ها صورت نداده است. ضمن اینکه پولی که در حساب باشگاه بود، به جای اینکه صرف تسویه حساب با طلبکاران شود، به بازیکنان فعلی داده شده است تا بخشی از رقم قراردادشان پرداخت شود. این روزها مدیرعامل استقلال هم برای سفر شخصی راهی دبی شده و این در حالی است که باشگاه استقلال تا دیروز چهارشنبه فرصت داشت، تکلیف بدهی‌های خود را مشخص کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا تا 31 آگوست به باشگاه‌های ایرانی مهلت داده بود تکلیف بدهی‌های خود را مشخص کنند که فدراسیون فوتبال و کمیته بدوی چند روز دیگر نیز به باشگاه‌ها فرصت دادند. با این شرایط، مشخص نیست که سرنوشت استقلال برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا چه خواهد شد.
انتقاد ویسی از شرایط شاهین شهرداری بوشهر
عبدالله ویسی سرمربی شاهین بوشهر درباره شرایط تیمش گفت: با شرایط مناسبی مواجه نیستیم و هنوز انرژی‌ام را صرف این می‌کنم که بازیکن ما کجا می‌خوابد، زمین تمرین ما کجاست و وضعیت بدهی‌های باشگاه چگونه است، وگرنه هر تیمی مشکل فنی دارد که حل می‌شود. زیرساخت‌های ما خوب نیست و انرژی ما را می‌گیرد. نمی‌دانم می‌خواهند من را اذیت کنند یا تیمم را. شاید می‌خواهند آزارم بدهند تا از این تیم بروم. هیچ مربی چنین شرایطی ندارد.
سعیدی: کمک به تیم امید کمتر از دوره‌های قبل نخواهد بود
سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک در تازه‌ترین صحبت‌های خود اظهار داشت: ما هنوز به فدراسیون فوتبال واریزی نداشتیم اما کلیت کمک به تیم امید در هیئت اجرایی تصویب شده و ان‌شاالله در تخصیص بودجه در مرحله بعد به فدراسیون‌ها، تیم امید نیز مد نظر قرار می‌گیرد. مبلغ واریزی برای تیم‌امید پس از دریافت بودجه از خزانه دولت مشخص خواهد شد ولی آنچه مسلم است این است که از دوره‌های قبل کمتر نخواهد بود.