kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۹۶۱۷
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
با حضور رهبر انقلاب، عموم مردم و جمعی از مسئولان

مراسم عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد

مراسم عزاداری لیالی تاسوعا، عاشورا و شام‌غریبان حضرت اباعبدالله‌الحسین (علیه‌السلام) با حضور باشکوه مردم در حسینیه امام خمینی(ره) و با حضور رهبر معظم انقلاب و جمعی از مسئولان برگزار شد.




در شام غریبان، شب حزن و ماتم آل‌الله، هزاران تن از مردم دلباخته‌ حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام و اهل‌بیت آن حضرت، در حسینیه‌ امام خمینی رحمت‌‌الله گردهم آمدند و در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عزاداری پرداختند.
در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی سخنرانی کرد و آقایان کریمی ‌و سماواتی بر مصائب حضرت سیدالشهدا مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند.
مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی نیز با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از مردم دلداده‌‌ اهل‌بیت علیهم‌السلام در حسینیه‌‌ امام خمینی رحمت‌‌الله برگزار شد.
در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی سخنرانی کرد و آقایان محمّدرضا طاهری و آتشکار بر مصائب حضرت سیدالشهدا مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند.
همچنین در مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی سخنرانی کرد و آقایان مطیعی و محمدپور بر مصائب حضرت سیدالشهدا مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند.
امشب (چهارشنبه) آخرین شب مراسم ایام محرم 98 با سخنرانی آیت‌الله سیّد احمد خاتمی ‌و مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی آقایان حدادیان و مرتضی طاهری در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.