kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۸۱۱۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹

دستور رهبر معظم انقلاب به رئیس‌جمهور مبنی بر رفع مشکل آب و فاضلاب اهواز

نماینده ولی فقیه در خوزستان از دستور رهبرمعظم انقلاب به رئیس‌جمهور برای رفع مشکل آب و فاضلاب اهواز خبر داد.


اهواز - خبرنگار کیهان:

حجت‌الاسلام عبدالنبی موسوی‌فرد درحاشیه سومین نشست تخصصی کمیته بانوان شورای اسلامی شهر اهواز بیان داشت: سطح گسترده‌ای از فاضلاب سطح شهر اهواز را فراگرفته لذا در دیداری که بامقام معظم رهبری داشتم پیرامون مشکلات خوزستان از جمله مشکل شبکه آب و فاضلاب اهواز با ایشان صحبت کردم.
وی  افزود: رهبری فرمودند آیا راهکاری برای این مشکل دارید؟ که به طرح‌هایی که در خرمشهر اجرا شده بود اشاره شد لذا ایشان فرمودند همین مسیر را ادامه بدهید و قول پیگیری دادند؛ چند روز پیش از دفتر ایشان تماس گرفتند و اعلام کردند، رهبری به وزیر کشور ماموریت داده‌اند تا تحقیقات میدانی در این زمینه صورت بگیرد و نتیجه را به ایشان اعلام کنند.
 امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه رهبری در تاریخ 22 مرداد امریه‌ای به رئیس‌جمهور مبنی بر تامین اعتبار طرح فاضلاب اهواز صادر کردند تاکید کرد: صرف اینکه طرحی وارد بودجه شود به تنهایی مشکلی را حل نمی‌کندکما اینکه طرح فاضلاب اهواز نیز در بودجه دیده شده ولی تا پیگیری جدی صورت نگیرد کار به سرانجام نمی‌رسد.
موسوی فرد بیان کرد: نماینده ولی فقیه برای کاهش مشکلات استان از ظرفیت‌های ممکن استفاده می‌کند.
معضل شبکه آب و فاضلاب اهواز از مشکلات زیرساختی این کلانشهر  است که اجرای طرح جامع آن به 4 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.