kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۷۸۴۸
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶
استاندار سمنان:

مدیران تنبل تا 3 ماه آینده استعفا دهند




 استاندار سمنان گفت: مدیران بی‌تفاوت و تنبل در رفع مشکلات زیرساختی و عمرانی در صورت اجرا نکردن طرح پایش تصویری و دوربین‌های نظارتی در معابر شهری استان سمنان تا سه ماه آینده استعفا دهند.
علیرضا آشناگر در نشست کمیته بهره‌برداری از سامانه هوشمند نظارتی استان سمنان افزود: برخی از مسئولان استان سمنان با ساخت فیلم‌های کوتاه درصدد مستندسازی برای اجرای طرح‌های انجام نداده هستند.
وی خاطرنشان کرد: در استان سمنان رویکردهای بسیار عجیب از سوی برخی از مدیران شاهد هستیم و کار این افراد توجیه اقدام‌های انجام نشده و تنبلی کردن است.
استاندار سمنان تصریح کرد: مسئول اصلی در نصب دوربین‌های نظارتی و ترافیکی در شهرهای استان سمنان، فرمانداران هستند و باید هرچه سریع‌تر این طرح با استاندارد لازم در گام اجرایی قرار گیرد.
آشناگر اضافه کرد: در سال گذشته فرمانداران و شهرداران استان که اجرای این طرح از سوی آنها در کمیته بهره‌برداری از سامانه هوشمند به تصویب رسید، گفتند تا یک‌ماه آینده دوربین‌های نظارتی و ترافیکی و مرکز پایش تصویری به بهره‌برداری می‌رسد اما تاکنون این طرح اجرا نشده است.
استاندار سمنان گفت: سمنان ظرفیت شهر نمونه هوشمند را دارد اما با مدیران تنبل این طرح محقق نمی‌شود.
آشناگر اضافه کرد: پشت گوش انداختن در اجرای طرح‌ها حد و حسابی دارد و باید ارائه خدمات بر اساس فناوری‌های روز کشور در سمنان انجام شود.
به دستور استاندار سمنان، اجرای طرح پایش تصویری و نصب دوربین در معابر شهری تا سه ماه آینده باید اجرا و تعیین تکلیف شود.