kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۷۶۳۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* به جای اینکه مجلس و دولت در برابر تجهیز صدام توسط کشورهای غربی به سلاح‌های جنگی و شیمیایی طلبکار باشند متأسفانه تلاش می‌کنند که پسماند‌های اتمی همان غربی‌ها را در کشورمان دفن کنند تا از این طریق هم به کشورمان آسیب بزنند؟! واقعاً این افراد در پی منافع کشورند یا دشمن؟!
طورانی- جانباز
* این را بسیاری از حامیان رئیس‌جمهور فعلی هم گفته‌اند که آقای روحانی نسبت به همه رئیس جمهورهای پیشین بیشترین اختیار را دارد ولی با این حال به بهانه پوچ نداشتن اختیار دنبال توجیه ناتوانی خویش در اداره کشور است، این سیاسی‌کاری‌ها به ضرر گوینده‌اش تمام شده و می‌شود.
3107---0902
* جماعت مدعی دروغین اصلاح‌طلبی سنگ پای قزوین را از رو برده‌اند تا حدی که مدیرمسئول روزنامه دولتی ایران دادگاهی کردن متهمان ارزی را دور از انصاف و عدالت دانسته و در مقام حمایت از صاحبان پرونده فساد برآمده است!
9590---0914
* آقای لاریجانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی! تصویب برجام هسته‌ای که امکانات کشور را در قبال «هیچ» بر باد داد کافی نبود که مجلس، برای دفن پسماندهای هسته‌ای غربی‌ها پیشقدم شد و مجوز صادر کرد؟!
دولابی
* تاراج‌کنندگان خزانه ملی کشور در بانک مرکزی یا هر دستگاه دولتی دیگر باید به دست عدالت سپرده شده و به سزای خود برسند.
1034---0911
* آمریکایی که دولت آقای روحانی در تمنای مذاکره با آن می‌باشد مشغول کشتار مردم در یمن، کودتا در لیبی و محاصره ونزوئلا و تلاش برای آشوب‌آفرینی در چین و روسیه است. باید هوشیار بود و اجازه توطئه جدید به آمریکا نداد.
6158---0936
* اختیاراتی که اصلاح‌طلبان از آن سخن می‌گویند که رئیس‌جمهور فاقد آن است عبارتست از مذاکره با شیطان بزرگ- هر چند کلاه گشادی بر سرشان رود- نابودی کامل صنعت هسته‌ای و برچیدن موشک‌ها به منظور رضایت کدخدا و رژیم کودک‌کش و مهیا شدن دشمنان برای حمله به کشوری بدون سلاح به نام ایران.
7810---0937
* تقی‌زاده‌هایی که همسو با دشمن و رسانه‌های استکباری از ضرورت تسلیم در برابر فشارهای غرب و دست کشیدن از آرمان‌های انقلاب اسلامی سخن می‌گویند بدانند، همانند رجاله‌های خائنی هستند که در دوران ملی شدن صنعت نفت و وقایع پس از آن یعنی کودتای 28 مرداد، دین و کشور را به مشتی دلار فروختند و به عنوان پادو و پیاده‌نظام کنسرسیوم‌های نفتی اروپا و آمریکا بر روی ملت خود پنجه خونین کشیدند.
نوربخش- مشهد مقدس
* شیخ زکزاکی در ملاقاتی با امام خمینی(ره) چنان متحول شد که همه هستی‌اش را وقف اسلام ناب کرد. به طوری که چند فرزندش در راه خداوند قربانی شدند. او باعث گسترش مکتب اهل بیت(ع) در نیجریه و افزایش عزت اسلام در دنیا شد اما دشمنان اسلام و پیروان وهابیت تحمل نکرده و بر آنان یورش برده و صدها نفر را به خاک و خون کشیدند. در این میان دولتمردان ما نیز بر سر سفره انقلاب نشسته و با مفاسد اقتصادی و گرانفروشی و... با مماشات برخورد کردند و تمام هم و غم خویش را به برجام بدفرجام گره زدند.
0563---0915
* آقای وکیلی نماینده اصلاح‌طلب مجلس در اظهاراتی شگفت‌آور گفته است: افکار و اعمال اصلاح‌طلبان به نظام نزدیک‌تر است و اصلاح‌طلبان بهتر می‌توانند از ایران دفاع کنند تا بقیه گویا وی هنوز از وضعیت شکننده‌ای که بعد از آن همه اعتماد مردم برای آنان به وجود آورده‌اند خبر ندارد و گویا از گرفتاری مردم در اجاره مسکن، خرید مسکن، بیکاری، نبود امنیت شغلی و... بي‌اطلاعند!
2977---0933
* ضمن تقدیر و تشکر از تلاش گروه‌های جهادی به خاطر فعالیت‌های عمرانی در مناطق محروم کشور با توجه به اینکه یک ماه و چند روز بیشتر به پایان تعطیلات تابستان باقی نمانده از مسئولان امر می‌خواهیم این مدت را غنیمت شمرده نسبت به تامین وسایل کار این انسان‌های با اخلاق مساعدت بیشتری داشته باشند.
6263---0938
* دولت تدبیر و امید اگر فقط جلوی حقوق‌های نجومی و خاصه خرجی‌ها در ریاست جمهوری و دیگر دستگاه‌های دولتی را می‌گرفت خیلی از منازل تخریب شده در سیل امسال را با این صرفه‌جویی می‌ساخت و بازسازی می‌کرد.
6728---0912
* جریان نفوذ با حمایت شبکه‌های بیگانه تلاش فراوان کرده  تا با ناکارآمد ساختن دولت در اداره امور کشور اذهان عمومی جامعه را متوجه اصل نظام بکند و نتیجه لازم خودش را بگیرد ولی به خواست خداوند این تیرشان هم به سنگ خورده و یکی‌یکی رسوا خواهند شد.
4217---0902
* چرا با وجود کارخانه واگن‌سازی اراک  و... دولت اقدام به واردات واگن مترو و قطار از کشورهای خارجی می‌کند؟!
0049---0911
* 2 سال است که از افتتاح مترو خط 7 ایستگاه بسیج، محمدیه توسط دکتر قالیباف می‌گذرد چون شهردار اسبق به بهانه عدم ایمنی این ایستگاه‌ها را تعطیل نمود اکنون بدون افزایش ایستگاه جدید در این مسیر زمزمه افتتاح مجدد آن به گوش می‌رسد... در حالی که در دوران مدیریت جهادی دکتر قالیباف هر ماه یک ایستگاه راه‌اندازی می‌شد، هنر این دو سال 3 شهردار جایگزین دکتر قالیباف 2-3 ایستگاهی است که قبلا توسط وی افتتاح شده بود! انتظار بود که حداقل چند ایستگاه جدید به این ایستگاه‌های قبل از جمله میدان شهید محلاتی و میدان خراسان هم افتتاح می‌شد؟!
طاهری و 6960 ---0936 و 4600---0935
* علت اکثر گرانی‌های مسکن بنگاه داری برخی از بانک‌هاست! آن‌ها به جای ایفای نقش خود در امانتداری پس‌اندازهای مردم، به سوداگری مشغول هستند.
0092---0901
* منتقدین برجام از سال‌ها قبل وضع امروز را پیش‌بینی می‌کردند ولی آقای رئیس‌جمهور به جای استفاده از نظر کارشناسی شده این عده  آنان را بیسواد مخاطب قرار دادند و به جهنم حواله دادند. چه‌قدر آب و صابون بیاوریم تا جماعت اعتماد کنندگان به غرب صورتشان را بشویند؟
0609---0915
* اگر در زمان جاهلیت عده‌ای بت‌تراشیده و اقدام به پرستیدن آن می‌کردند امروز هم عده‌ای اصلاح‌طلب برجام سراسر خسارت محض را بت خودشان کرده‌اند و آن را می‌پرستند.
4897---0914
* لازمه شرکت در انتخابات شفافیت دائمی نظرات و آراء نمایندگان در مجلس می‌باشد. موکل باید بداند وکیلش در خانه ملت به نفع یا برعلیه او رای داده است.
7215---0915