kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۷۶۰۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴

اخبار کوتاه از فوتبال



  انتقاد شدید قلعه‌نویی از عملکرد رئیس‌کمیته انضباطی
سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره محرومیتش به تندی واکنش نشان داد و گفت که ۱۰۰ هزار نفر به او فحش ناموسی دادند اما در نهایت او محروم و جریمه شد. امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هر روز برای ما نامه می‌آید که فلان جا ما را خواستند. یک سری مسائل در این کشور اتفاق می‌افتد نمی‌دانم چرا آقایون سکوت می‌کنند؟ من از آقای حسن‌زاده یک سؤال دارم. به بنده ۱۰۰ هزار نفر فحش ناموسی دادند. اگر این خوب است من تقدیم می‌کنم به شما. من آنجا خویشتن‌داری کردم و اداره کردم ولی من را هم جریمه و هم محروم کردند. فیلم آن است. چرا باید بگذارند حکم آن بازی بعد از دو قهرمانی اعلام شود. اگر حرف بزنید همه جا شما را می‌خواهند. هر جا فکرش را بکنید ما را خواستند.
حضور قطعی مهاجم برزیلی در پرسپولیس
رسانه برزیلی از حضور قطعی جونیور براندائو در پرسپولیس خبر داد و اعلام کرد مبلغ این انتقال مشخص نیست. به گزارش سایت برزیلی opopular، جونیور براندائو، مهاجم تیم لودوگورتس بلغارستان به تیم پرسپولیس پیوست. او امروز چهارشنبه به ایران سفر می‌کند تا بعد از انجام معاینات پزشکی قرارداد خود را با این تیم امضا کند.مبلغ این قرارداد رسانه‌ای و اعلام نشده ولی حضور براندائو در تیم ایرانی قطعی است.
 صعودمس به نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا
نماینده ایران در جام باشگاه باشگاه‌های فوتسال آسیا با برتری مقابل بانک بیروت لبنان به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه یافت. تیم فوتسال مس سونگون ایران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا از ساعت ۱۱:۳۰ دیروز در تایلند به مصاف تیم بانک بیروت لبنان رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز میدان شد. مس در این بازی تا دقایق پایانی وقت‌های معمول با نتیجه ۲ بر یک از حریفش عقب بود و در لحظات پایانی به گل تساوی رسید. در وقت‌های اضافه نیز فرهاد فخیم گل سوم و برتری نارنجی‌پوشان را زد تا شاگردان اسماعیل تقی‌پور با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسند. گل‌های نماینده ایران را در این بازی، مهدی جاوید (۲ بار) و فرهاد فخیم به ثمر رساندند.مس سونگون ایران در مرحله نیمه نهایی باید از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (پنج‌شنبه) به مصاف پیروز دیدار تای‌پورت تایلند و AMGK ازبکستان بروند.
فتحی، استراماچونی را راضی کرد
سایت ایتالیایی از ادامه همکاری آندره‌آ استراماچونی در تیم فوتبال استقلال خبر داد. جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی نوشت بعد از اتفاقات پیش آمده و تاکید امیرحسین فتحی رئیس‌باشگاه استقلال که تاکید کرد استراماچونی سرمربی این تیم خواهد بود، مدیر برنامه‌های این مربی این خبر را تایید کرد.
این مربی ایتالیایی که سابقه هدایت اینتر را در کارنامه دارد، عنوان کرده بود که باشگاه به وعده‌های خود عمل نکرده و بازیکنان مدنظرش جذب نشده‌اند. استعفای معاون باشگاه و آماده نشدن محل تمرین هم از جمله دلایل دیگر این مربی برای ابراز ناراحتی بوده است. استراماچونی در اندیشه رفتن از این تیم بود ولی رئیس‌باشگاه استقلال بار دیگر تاکید کرد این مربی در استقلال می‌ماند و بر حضور او پافشاری کرده است. فتحی قول داده است به وعده‌های خود عمل کند و استراماچونی با این شرایط در استقلال می‌ماند. اکنون این ادامه همکاری به باشگاه مربوط است.
فرصت 48 ساعته قطبی، مسی و آکاهوشی به باشگاه فولاد
سرمربی و 2 بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان در صورتی که تا 48 ساعت آینده مطالبات خود را از این باشگاه دریافت نکنند به فیفا شکایت خواهند کرد. افشین قطبی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال فولاد بعد از جدایی از این باشگاه هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده و به همین دلیل در صورتی که باشگاه فولاد اقدامی در این زمینه انجام ندهد تا 48 ساعت آینده به فیفا شکایت خواهد کرد.همچنین مسی و تاکومی آکاهوشی دو بازیکن دیگر که فصل گذشته در این تیم بازی می‌کردند به دلیل عدم دریافت مطالبات خود به این باشگاه 48 ساعت فرصت دادند تا مطالبات آنها پرداخت شود در غیر این صورت شکایت‌نامه‌ای را به فیفا ارسال خواهند کرد.