kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۷۵۹۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳

شنبه زمان آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال

دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۹ چین از روز شنبه آغاز می‌شود.

یم ملی بسکتبال که برای حضور در سه تورنمنت بین‌المللی به میزبانی پرتغال، روسیه و یونان، عازم اروپا شده بود روز گذشته به کشور بازگشت تا تمرینات خود برای شرکت در جام جهانی ۲۰۱۹ چین را در تهران پیگیری کند.
بازیکنان این تیم پس از سه روز استراحت، از روز شنبه هفته آینده تمریناتشان را از سر می‌گیرند. آنها به فاصله کوتاه آماده سفر به چین می‌شوند تا ابتدا در تورنمنت بین‌المللی پیک شرکت کنند و بعد از آن دیدارهای خود در مرحله مقدماتی جام جهانی را آغاز کنند. مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این پرسش گفت: قطعا ۱۲ بازیکنی که ترکیب تیم ملی را در تورنمنت‌های اخیر تشکیل دادند در این مرحله از اردو حضور دارند اما در مورد اینکه بازیکن دیگری هم برای حضور در تمرینات به این ترکیب اضافه نشود یا نه، هنوز به جمع بندی نرسیده ایم.
وی تصریح کرد: طی امروز و فردا با دیگر اعضای کادر فنی در این زمینه تصمیم گیری می‌کنیم. به هر حال سه، چهار روز بیشتر در تهران تمرین نخواهیم داشت و بعد از آن باید عازم چین شویم. با لحاظ کردن این مسئله باید در مورد ترکیب اردونشینان تصمیم گیری کنیم.
«آیا این احتمال وجود دارد که ۱۲ بازیکن اعزامی به تورنمنت‌های اخیر، ترکیب تیم ملی را در جام جهانی تشکیل دهند؟» سرمربی تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این پرسش گفت: هنوز به جمع بندی نرسیده ام. حضور این بازیکنان در تمرینات پیش رو قطعی است اما در مورد سایر مسائل امروز یا فردا تصمیم گیری می‌کنیم.