kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۷۵۷۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳

کوتاه اقتصادی


 
  *یکصد و دومین مرحله پرداخت یارانه نقدی، ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۶ مرداد ۹۸ انجام می‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  یکصد و دومین مرحله یارانه نقدی، ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۶ مرداد ۹۸ انجام می‌شود و بر اساس آن، به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز می‌شود.
 *روابط عمومی وزارت اقتصاد اعلام کرد: با پذیرش استعفای پوری‌حسینی از سوی وزیر اقتصاد، داوود خانی سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد. داوود خانی عضو هیئت عامل و معاون برنامه‌ریزی، توسعه منابع و امور پشتیبانی سازمان خصوصی‌سازی با حفظ سمت از سوی وزیر اقتصاد به عنوان سرپرست این سازمان منصوب شده است. به گزارش فارس، در دوره ریاست پوری حسینی بر سازمان خصوصی‌سازی، انتقادهای فراوانی درباره شیوه خصوصی‌سازی برخی شرکت‌ها توسط کارشناسان و رسانه‌ها مطرح شد. در این زمینه سید جعفر سبحانی؛
 مشاور سازمان خصوصی‌سازی گفت: آقای پوری حسینی
حدود 18 روز قبل استعفا کرده و دو نوبت هم پیگیر بود.
*به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ بعد از به پایان رسیدن مهلت ثبت‌نام خبرنگاران 14 هزار نفر در این سامانه موفق به ثبت‌نام شدند که به گفته محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات این میزان ثبت‌نام بیش از برآوردها بوده است، چرا که آنها پیش‌بینی پنج هزار نفری داشتند! به دنبال مشکلاتی که برخی از خبرنگاران برای ثبت‌نام در سامانه داشتند، مهلت ثبت‌نام تا ساعت 18 روز سه شنبه تمدید و باز هم اعلام شد خبرنگارانی که نتوانستند این هدیه را دریافت کنند و وارد سامانه شوند نامشان از طریق مدیر‌مسئول رسانه اعلام شود.براساس اطلاعیه سامانه جامع رسانه‌های کشور، مدیران رسانه‌ها تا پایان مرداد ماه فرصت دارند تا برای اعلام اسامی خبرنگاران در e-rasaneh.ir اقدام کنند. این هدیه اینترنتی یکساله بوده و حجم آن 120 گیگابایت است.