kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۷۵۴۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آیت‌الله رئیسی با رسیدگی بی‌وقفه به پرونده‌های تروریست‌های اقتصادی خارچشم دشمنان هم شده است. ولی دشمنان خارجی و عوامل داخلی‌شان بدانند که مردم ایران از آیت‌الله رئیسی و اقدامات اخیرش تمام و کمال حمایت می‌کنند.
3152----021
*‌ حتی  آن‌روز که آقای روحانی در روز خبرنگار گفت نباید قلم‌ها را شکست و... شاهد رفتار توهین‌آمیز دولتی‌ها با منتقدان بودیم بنابراین حالا هم که آقای روحانی گفتند بدون لکنت زبان می‌توان از دولت انتقاد کرد باید منتظر رفتاری برخلاف آن از سوی دولت باشیم.
4691---0918
* کسانی دم از گفت‌وگوی ملی می‌زنند که خودشان حاضر نیستند از مردم بابت خسارت‌هایی که با برجام زده‌اند عذرخواهی کنند. آنان هنوز هم نقدهای دلسوزانه را نامحترمانه پاسخ می‌دهند.
3199----011
* به نشریات زنجیره‌ای باید گفت یک قهرمان ملی، کارنامه‌ای دارد که مردم آن را تأیید کرده‌اند اگر می‌خواهند از آقای ظریف یک قهرمان ملی بسازند ابتدا باید از کارنامه عملکرد ایشان دفاع کنند آنها مجبورند فقط از برجام هیچ که آواری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی را بر سرکشور ریخته است نام ببرند.
4610---0902
* آیا واقعاً مطالبه بانوان از خانم ابتکار که نماینده دولت در امور زنان هستند، ورود به ورزشگاه مردان است؟ تا زمانی که مسئولینی در رأس کار باشند که زندگی اشرافی و مرفه دارند نباید انتظار داشت درک صحیحی از واقعیات زندگی اقشار دیگر داشته باشند. چه بسیار دخترانی که به‌‌خاطر این مشکلات ازدواج نکرده‌اند ولی این مسئولین امور زنان اصلاً ککشان هم نمی‌گزد.
دکتر طوسی‌زاده- اصفهان
* جرائم اینترنتی 300 برابر رشد داشته است این آمار نشان‌دهنده خلأهای قانونی و نظارت ناکافی در استفاده از اینترنت است. با راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات می‌توان نظارت مؤثرتری در این فضا داشت.
2703----021
* مذاکره با جبهه استکبار یعنی تسلیم در برابر زورگویی دشمنان و کسانی که از مذاکره حمایت می‌کنند دارند نقش ستون پنجم دولت را بازی می‌کنند و در این روزها تشخیص این افراد در داخل کشور با صحبت‌هایی که می‌کنند کار دشواری نیست.
2113---0912
* آنانی که می‌گفتند نباید در هنگام اجرای تعهدات برجام سپاه موشک آزمایش می‌کرد متوجه نبودند که آمریکا در حین مذاکرات هسته‌ای با اعمال تحریم‌های جدید نشان داده بود به دنبال ترساندن ایران است و اگر نبود آن اقدامات بازدارنده نیروهای مسلح معلوم نبود که تا کجا پیش می‌رفت.
1700---0936
* تحریم ظریف نشان داد که برجام از ماه‌ها قبل به توافقی مُرده تبدیل شده است.
0465----021
* درباره مطلبی با عنوان روشنفکران در زمان مشروطیت سیاهی‌لشگر انگلیس بودند بنده سؤالم این است که جریان شبه‌روشنفکری در طول فعالیت‌شان آیا می‌توان حتی یک روز را پیدا کرد که برخلاف خواسته روباه پیر رفتار کرده باشند؟
7978----0513
* مسئولی که بازنشسته تأمین ‌اجتماعی نباشد نمی‌داند به زندگی این قشر جامعه چه می‌گذرد. در حال حاضر در یک مدرسه دولتی از ما یک‌میلیون و 300 هزار تومان شهریه گرفته‌‌اند. با این گرانی چگونه جوانان ازدواج و فرزندآوری کنند؟
3912---0917
* با دفترچه بیمه سلامت وابسته به آموزش‌وپرورش 60 هزار تومان هزینه درمان پرداخت کردم ولی بیمه آن را قبول نکرده است، پس هزینه بیمه تکمیلی که از بنده دریافت می‌کنند به چه دردی قرار است بخورد؟! از مسئولین امر تقاضای رسیدگی دارم.
6943---0912
* با داشتن مدرک لیسانس از ابتدای استخدام کمترین حقوق را در بین همه همکاران داشتم. (اعم از تأمین اجتماعی، لشکری و کشوری) مسئولان امر لطفاً ابتدا رتبه‌بندی را برای امثال ما اجرا کنند تا کمی فاصله ما با سایر حقوق‌بگیران کمتر شود (حقوق ما نصف حقوق دبیران شاغل است) بعد یکسان‌سازی را اجرا نمایند.
دبیر بازنشسته پیش از موعد سال 88
* بسیاری از وسایل شهربازی خرم‌آباد لرستان قدیمی، فرسوده و غیرایمن هستند از مسئولان امر جهت نوسازی و بازسازی آنها درخواست مساعدت داریم.
0685---0916
* دهیار روستای ما یک فرد متعهد و آشنا به روستا بود که همه مردم از عملکرد او راضی بودند و هر روز نیز در محل کار خود حاضر بود و به مشکلات مردم رسیدگی می‌کرد به‌علت بازنشستگی عذرش را خواستند و فرد دیگری را از روستای دیگر به‌جای ایشان گذاشتند که تنها در هفته یک روز در محل کار خود حاضر می‌شود و هیچ شناختی هم از روستا و مشکلات ما ندارد. از مسئولان امر درخواست می‌شود برای جلوگیری از هرج‌ومرج و ناامنی و اختلاف، دهیار قبلی روستا را به محل کارش برگردانند تا مردم نگرانی و دغدغه فرهنگی، اجتماعی و... نداشته باشند.
«جمعی از اهالی برزرود نطنز»
* نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک دوره نمایندگی و داشتن لیسانس حقوق می‌توانند وکیل دادگستری شوند ولی اعضای شوراهای حل اختلاف با 10 سال کار قضایی و داشتن لیسانس و فوق‌لیسانس حقوق نمی‌توانند از مزایای وکالت استفاده کنند، چرا؟!
8495---0911
* وضعیت به‌کارگیری پذیرفته‌شدگان آزمون دستگاه قضایی به کجا رسید؟! آیا رئیس سازمان برنامه و بودجه مشکل به‌کارگیری آنها را مرتفع می‌کند؟!
0037---0901
* جاده سیاه‌آباد - نیکوئیه در استان قزوین جاده پرترددی است ولی آسفالت آن کاملا از بین رفته و نیاز به ترمیم مجدد دارد. امیدواریم مسئولان استان مساعدت داشته باشند.
رحیمی
* وقتی واگن‌هایی از مترو به خانم‌ها اختصاص یافته باید از ورود خانم‌ها به قسمت آقایان جلوگیری شود متاسفانه این موضوع رعایت نمی‌شود.
0701---0935
* این چه دولت الکترونیکی است که فردی به‌خاطر فوت همسرش باید 600 هزار تومان هزینه کند و در این هوای گرم خود را از شهرستان به تهران برساند، چند روز را در مهمان‌پذیر و... بگذراند تا مشکل سند ازدواج که در یکی از دفاتر مفقود شده پیگیری نماید؟! پس اینترنت و پست و ... برای چه مواقعی است؟
6810---0911
* از شهرداران محترم درخواست می‌شود برای حفظ سلامت کارگران زحمتکش شهرداری، پیمانکاران را موظف نمایند که برای آنها در هنگام جمع‌آوری زباله‌ها «ماسک» تهیه نمایند.
7603---0990
* درخواست دستگاه پوز برای مغازه‌ام کرده‌ام بانک اظهار می‌دارد باید سه میلیون تومان موجودی همیشه در حسابت باشد! در صورتی که دستمزد و مبلغ کل اجناس مغازه این حدود است؟!
8410---0916
* برای درخواست صدور کارت سوخت به پلیس+10 رفتم، گفتند برای شما صادر شده است! چطور ممکن است کسی که تقاضا نکرده برای او کارت صادر شده باشد؟! چطور از تاریخ 98/4/26 که برایم ارسال شده هنوز (98/5/15) به دستم نرسیده است؟!
خ - چگینی
* برای مصرف برق با یک یخچال معمولی و یک فریزر و یک کولر از 7 صبح تا 5 بعدازظهر در روستا 222 هزار تومان برایم تعیین کرده‌اند. برای همه این‌گونه محاسبه می‌کنند؟!
9968---0912
* خیابان خواجه عبدالله انصاری در روبه‌روی کوچه تیسفون باغچه کوچکی بود که کودکان محل در آنجا بازی می‌کردند اما بدون حساب و کتابی دارند در آن محل ساختمان‌سازی می‌کنند! چرا شهرداری مجوز ساخت به مکانی می‌دهد که فضای سبز برای اهالی و مکان تفریح و بازی کودکان بوده است؟!
2533----021