kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۷۴۹۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸

حوادث کوتاه از کشور


    
    کشف تریاک
شهرکرد – خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت:۱۱۰ کیلوگرم تریاک در محور مواصلاتی این استان کشف وضبط شد
سرتیپ غلامعباس غلامزاده افزود: این میزان تریاک از یک باند چهار نفره تهیه و توزیع مواد مخدر که در سه دستگاه خودرو به‌صورت ماهرانه‌ای جاسازی کرده بودند، کشف شد.
وی اضافه کرد: اعضای این باند پس از دستگیری، به همراه مواد مخدر کشف شده تحویل مراجع قضایی شدند.
 پلمب دو انبار مواد غذایی
جزیره کیش – خبرنگار کیهان: فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش از کشف و پلمب دو سوله انبار مواد غذایی فاسدشدنی در این جزیره
خبر داد.
سرهنگ علی‌اصغر جمالی، گفت: در پی  گزارشی مبني بر نگهداری و فروش انواع مواد‌ غذایی غیربهداشتی با تاریخ مصرف گذشته در دو انبار و فروش به‌صورت عمده در فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها، هتل‌های جزيره،  این موضوع در دستور کارمأموران پليس اماکن اين جزیره قرار گرفت.
وی افزود: ماموران حین ورود به انبار متوجه خروج يک دستگاه کاميون حامل مواد غذایی مسموم شده شدند که بلافاصله  کامیون توقیف  ومتهمان دستگیر شدند. در بررسی‌ها انبار دوم مواد غذایی غیرمجاز دیگر نیز شناسایی و هر دو پلمب شد.
 کشف سلاح
هندیجان – خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی هندیجان از کشف ۳۳ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ نصیر ابدالی فرد افزود: با پیگیری و تلاش ماموران انتظامی هندیجان    باند سرقت طلاجات از منازل هندیجان منهدم و دو نفر متهم سارق حرفه‌ای با ۲۰سرقت  که مقیم یکی از استان‌های کشور بودند دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.
تصادف مرگبار
همدان- خبرنگار کیهان: رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه سواری سمند با دو خودرو در محور همدان- کردستان سه تن فوت و دو نفر مجروح شدند.
سرهنگ رضا عزیزی، افزود: یک دستگاه سواری سمند با چهار سرنشین در جاده همدان- کردستان و نزدیک روستای «پهنه بر» در حال تردد بود که به علت خواب‌آلودگی راننده، خودرو به سمت چپ جاده منحرف شد.
وی اضافه کرد: این خودرو در لاین دیگر جاده همدان- کردستان قرار گرفته و ابتدا با یک دستگاه وانت نیسان برخورد کرد که منجر به واژگونی این وسیله نقلیه شد.
وی بیان کرد: در ادامه این خودرو به‌صورت رخ به رخ با یک دستگاه کامیون بنز تک برخورد کرده که منجر به مرگ سه نفر و مجروح شدن یک نفر از سرنشینان سواری سمند شد.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: مادر و دختر یک ساله به همراه راننده سواری سمند در این سانحه جان باختند و کودک سه ساله به علت سقوط به کف خودرو، از این سانحه جان سالم به در برد.
مرگ در استخر آب
اصفهان – خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامي شهرستان «فلاورجان» از غرق شدن جوانی 23 ساله در یک استخرآب خبر داد.
سرهنگ «حسن نیکبخت» گفت: در اثر این حادثه جوانی 23 ساله داخل استخر آب رفته و به علت عدم آشنایی با فنون شنا غرق
شد.
وی بیان داشت: جسد متوفی توسط ماموران اورژانس و طبق دستور مقام قضائی و برای تعیین علت دقیق این حادثه به پزشکی قانونی منتقل شد.
 کشف تریاک
سرویس شهرستانها: جانشین انتظامی استان یزد از کشف ترياک دراین شهرستان خبر داد.
سرهنگ «سيدرضا مکی» افزود: ماموران پلیس شهرستان اردکان با انجام کار گسترده اطلاعاتي از تردد قاچاقچيان با يک دستگاه سواری زانتیا در محورهاي مواصلاتي اردکان مطلع شدند.
وی ادامه داد: ماموران در یک عملیات ضربتی خودروی قاچاقچیان را در محور اردکان به چوپانان متوقف کردند.
جانشین انتظامی استان یزد افزود: در این عملیات دو نفر از سوداگران مرگ دستگیر و در بازرسی از خودروی آنها 529 کیلوگرم تریاک کشف شد.
 آتش در بازار
تبریز- مهر: مغازه‌ای درپشت بازار تاریخی امیر تبریز طعمه حریق شد.
این آتش‌سوزی در یک باب مغازه کیف فروشی رخ داد و در لحظات اولیه وقوع حریق توسط آتش نشانان مهار شد.
گفتنی است آتش نشانان با اجرای عملیات ایمن‌سازی از گسترش و سرایت حریق به سایر مغازه‌های بازار پیشگیری کردند.
مهار آتش‌سوزی
مشهد – باشگاه خبرنگاران جوان: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: آتش‌سوزی سنگین انبار چوب در میدان توحید مشهد با تلاش نیروهای آتش‌نشانی مهار شد.
آتشپاد دوم امیر عزیزی، افزود: این آتش‌سوزی در انبار چوب و محل ساخت نردبام چوبی در میدان توحید رخ داد و بلافاصله بیش از ۵۰ آتش نشان به همراه ۳۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین به محل اعزام شدند.
او ادامه داد: شعله‌های آتش به سرعت در حال پیشروی بود که با تلاش آتش نشانان از سرایت آن به اماکن مجاور جلوگیری و حریق مهار شد.
وی تاکید کرد: این حادثه تلفات جانی نداشت و علت وقوع آن در دست بررسی است.