kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۷۴۶۱
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
استاندار یزد:

دستگاه‌های کم‌کار باید به مردم معرفی شوند




یزد- خبرنگار کیهان:
استاندار یزد گفت: مردم و رسانه‌ها باید با دستگاه‌های فعال و کم‌کار استان در اجرای مصوبات و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی آشنا شوند.
محمدعلی طالبی در رابطه با 30 پروژه اقتصاد مقاومتی استان افزود: پروژه‌هایی باید برای اجرا به تهران ارسال شوند که شاخص‌های موردنظر در آنها رعایت شده و اولویت‌های استان مانند بهره‌مندی بیشتر مناطق کمتر برخوردار، محدودیت منابع آب و اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکار در آن رعایت شود که خوشبختانه در بعضی از پروژه‌های ارائه شده به‌نحو مطلوبی به این مهم توجه شده است.
استاندار یزد در رابطه با راه‌اندازی سامانه و پایگاه تخصصی مجازی «باما» که با هدف تأمین آینده شغلی دانش‌آموزان و دانشجویان در 140 رشته دانشگاهی در حوزه‌های بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی شروع به فعالیت کرده اظهار داشت: این اقدام توانسته پیوند مناسبی در این شرایط بین دانشگاه و محیط کار ایجاد کند.
«طالبی» افزود: این سامانه صرفاً برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نیست بلکه جهت‌گیری بسیار مناسبی به دانشجویان می‌دهد که در طول تحصیل خود بتوانند برای حضور در بازار کار آماده شوند و بهترین انتخاب رشته تحصیلی را انجام دهند.