kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۵۵۴۹
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰

اخبار کوتاه از فوتبال



قلعه‌نویی تراکتور را نقره داغ کرد
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در دو حکم جداگانه باشگاه تراکتور را محکوم به پرداخت مبلغ 1.7 میلیارد تومان به قلعه نویی و عشوری کرد.
ظهر دیروز کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در حکم جداگانه‌ای باشگاه تراکتور را نقره داغ کرد. امیر قلعه نویی که در لیگ شانزدهم هدایت سرخ‌های تبریزی را بر عهده داشت و تیمش را در پایان لیگ به رتبه سوم جدول رساند، به دلیل عدم دریافت مطالباتش شکایتی را علیه تراکتور مطرح کرد.حالا پس از بررسی دقیق مدارک کمیته تعیین وضعیت اعلام کرده است: در پی شکایت امیر قلعه نویی از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ 818 میلیون تومان بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۶۳ میلیون و هفتصد و سی هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان دعوای متقابل در مهلت ۳۰ روز از تاریخ قطعیت محکوم گردید. مبلغی که باشگاه تراکتور تا تاریخ تعیین شده باید آن را پرداخت کند یا با قلعه نویی درخصوص آن به توافق برسد.همچنین سینا عشوری بازیکن سابق این تیم نیز که در زمان مدیریت مصطفی آجورلو بنا به اختلافات زیاد از لیست تراکتور کنار گذاشته شد بود، حالا حکم سنگینی علیه باشگاه سابق خود دریافت کرد. بنا به حکم کمیته تعیین وضعیت این باشگاه تبریزی محکوم به پرداخت مبلغ 825 میلیون تومان بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۷۸ میلیون و پانصد هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.دو حکم سنگینی که آوار نزدیک به 1.7 میلیاردی بر باشگاه تراکتور داشته است و به مالکیت قبلی این تیم بازمی‌گردد. این احکام درخصوص قلعه نویی قطعی و درباره سینا عشوری بعد از ارائه دفاعیات مسئولان تراکتور قابل تجدید خواهد بود.
عارف غلامی به استقلال پیوست
عارف غلامی، مدافع تیم فوتبال امید کشورمان که طی روزهای اخیر بحث صحبت حضورش در استقلال مطرح شده بود، با مسئولان این تیم به توافق رسید تا رسماً استقلالی شود. مدافع تیم امید که در دیدار تدارکاتی با تیم ملی بزرگسالان بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود، به تازگی قراردادش را با فولاد خوزستان فسخ کرده بود.
زمان قرعه‌کشی لیگ دسته اول مشخص شد
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد قرعه کشی لیگ دسته اول جام آزادگان در فصل ۹۹-۹۸ روز ۵ مرداد برگزار می‌شود.کمیته مسابقات اعلام کرد: قرعه کشی لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان در فصل ۹۹-۹۸ روز شنبه ۵ مرداد در هتل آکادمی فوتبال ساعت ۱۶ انجام می‌شود.رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال از روز ۲۶ مرداد ماه آغاز خواهد شد.
شهر خودرو مهاجم استقلال را دائمی می‌خواهد نه قرضی
مذاکرات مسئولان شهر خودرو برای جذب مهاجم فصل گذشته استقلال ادامه دارد.
مسئولان باشگاه شهر خودرو مذاکرات خود را برای جذب روح‌الله باقری مهاجم فصل گذشته استقلال ادامه می‌دهند اما مدیران استقلال اعلام کردند که قرارداد این بازیکن باید قرضی نوشته شود اما مسئولان شهر خودرو به دنبال عقد قرارداد دائمی با باقری هستند و در همین راستا مذاکرات همچنان ادامه دارد.
آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال باشگاهی ایران
* مارسلینو جونیور لوپز آرودا ملقب به مازولا که سابقه بازی در تیم‌هایی نظیر سائوپائولو، پائولیستا، گورانی، اوراواردز ژاپن،‌گرین تاون، هنگ فنگ چین و سائو بنتو را در کارنامه دارد، دیروز قراردادش با تراکتور را امضا کرد. قرارداد این بازیکن دو ساله می‌باشد که شرط تمدید سال دوم رضایت باشگاه از بازیکن می‌باشد. یک مهاجم خارجی جدید نیز بزودی به تیم فوتبال تراکتور اضافه می‌شود.
* خالد شفیعی مدافع فصل پیش تیم سپاهان با عقد قراردادی، به ماشین‌سازی تبریز پیوست و شاگرد رسول خطیبی در این تیم شد.