kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۵۵۳۵
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹

بازداشت عاملان ضرب و شتم طلبه ناهی از منکر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد از بازداشت عاملان ضرب و شتم طلبه ناهی از منکر خبر داد.



جواد جبله به خبرگزاری صدا و سیما گفت: در پی اطلاع از حادثه بلافاصله دستور ویژه‌ای برای بررسی و بازداشت عاملان این ضرب و شتم صادر شد که ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ملارد سرنشینان دو خودروی سواری پژو 206 و دنا را که طلبه ناهی از منکر را مورد ضرب و شتم و جراحت شدید قرار داده بودند، بازداشت کردند.
جبله افزود: طلبه جوان ناهی از منکر که در محل حادثه به این دختران و پسران که حرکات نامتعارف و خارج از شأن داشتند با هدف ناهی از منکر می‌خواهد تا از حرکات خود دست بردارند که در همین هنگام این افراد با چوب، چماق و چاقو این طلبه را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و از محل متواری می‌گردند.
وی ادامه داد: با دستور قضایی هر پنج نفر دخیل در این ضرب و شتم بازداشت شده و هم‌اکنون در اختیار پلیس امنیت شهرستان ملارد هستند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد گفت: این افراد به اتهام اخلال در نظم و آسایش عمومی و تجری و بیم تجری و جریحه‌دار کردن عفت عمومی براساس ماده 614 قانون مجازات اسلامی و شکایت شاکی خصوصی محکوم خواهند شد و مشمول هیچ یک از مواد تخفیفی مجازات نخواهند بود.
جبله افزود: دستگاه قضایی با این‌گونه تخلفات به هیچ عنوان اغماض نخواهد کرد و در سریعترین زمان ممکن این افراد به مجازات قانونی خود خواهند رسید.