kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۵۴۷۰
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶

تشییع پیکر 2 شهید مدافع نظم و امنیت در شهرکرد و ساری

پیکر دو شهید مدافع نظم و امنیت سروان «قربانعلی امیدی ارجنکی» و ستوان یکم امیر مختار جعفری دیروز در شهرکرد و ساری تشییع شد.

به گزارش خبرنگار کیهان از شهرکرد، دیروز (شنبه) پیکر مطهر سروان قربانعلی امیدی ارجنکی پس از اقامه نماز توسط نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تشییع شد.
شهید قربانعلی امیدی چهارشنبه هفته گذشته در درگیری با‌اشرار قاچاقچی‌، در منطقه فنوج سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
پیکر این شهید پس از قرائت نماز از میدان امامزادگان دو معصوم تا میدان دوازدهم محرم بر روی دستان مردم استان تشییع و سپس در گلزار شهدای شهرکرد به خاک سپرده شد.
 شهید قربانعلی امیدی متولد ۳۰ شهریورماه ۱۳۶۰ بود که در مهرماه ۱۳۸۰ به استخدام نیروی انتظامی درآمد، که پس از ۱۸ سال خدمت به‌عنوان حافظ امنیت کشور روز چهارشنبه ۲۶ تیر ۹۸ در درگیری با یک قاچاقچی اسلحه در روستای مسکوتان شهرستان فنوج سیستان و بلوچستان به مقام شهادت رسید.
گزارش خبرنگار کیهان از ساری نیز حاکیست پیکر پاک شهید مدافع وطن ستوان یکم امیر مختار جعفری روز شنبه بر دستان مردم ساری تشییع شد.
مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام پس از اقامه نماز با حضور مقامات نظامی و انتظامی، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم از امامزاده یحیی تا گلزار شهدای ملامجدالدین ساری برگزار شد.
استواریکم امیر مختار جعفری متولد ۱۳۷۰، متاهل و ساکن شهرستان ساری در درگیری با‌اشرار در شهر فنوجه از توابع شهرستان ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.