kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۴۸۹۸
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲

فرار ناموفق شرور زورگیر در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: فردی سابقه‌دار که به چند فقره زورگیری و آدم‌ربایی اقدام کرده بود، در شاهرود کشته شد.

سرهنگ علی کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با‌ اشاره به دستگیری چندی پیش فردی سابقه‌دار با سوابق متعدد کیفری، اظهار داشت: این مجرم با تبانی یکی از همدستان خود موفق به فرار شده بود.
وی با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی ویژه برای دستگیری این فرد ۲۸ ساله تشکیل شده بود، یادآور شد: این فرد نیمه شب گذشته با یک قبضه قمه، پنج میلیون ریال پول نقد از یک جوان زورگیری کرده وقصد تهیه پول بیشتر و فرار از شهرستان را داشت.
سرهنگ کریمی با بیان اینکه مخفیگاه وی توسط تیم‌های ویژه پلیس وماموران کلانتری ۱۱ آزادی شاهرود شناسایی شد، افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد با تهدید سلاح سرد صاحب‌خانه را ربوده و به اقامت در منزل مجبور کرده است.
وی ادامه داد: با حضور تیم دستگیری در محل، متهم از طبقه چهارم ساختمان به طبقه یکم پریده و با شکستن در ورودی بالکن یکی از همسایه‌ها وارد منزل آنها شده و با حضور در اتاق خواب در را قفل کرده و از نورگیر وارد پارکینگ شده است.
کریمی اضافه کرد: در این زمان با دیدن پلیس با قمه به سمت آنان حمله‌ور شد که ماموران ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح به تیراندازی و دستگیری وی اقدام کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود بیان کرد: با توجه به مجروح شدن متهم، تیم فوریت‌های پزشکی به محل فرستاده شد و با وجود تلاش این تیم، این فرد فوت کرد.
وی یادآور شد: با ترسی که افراد آسیب دیده از این مجرم داشتند، تاکنون حاضر به شکایت نشده بودند که با کشته‌شدن وی تاکنون حدود ۱۰ شاکی برای اعلام جرایم خشن این فرد به کلانتری مراجعه کرده‌اند.