kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۴۸۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
سالاری:

پرونده الکترونیک سلامت دراولویت تأمین اجتماعی است

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، پرونده الکترونیک سلامت، نظام ارجاع و تدوین دستورالعمل‌ها را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های حوزه درمان برشمرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در جمع مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی و کارکنان بیمارستان شهید فیاض‌بخش گفت: در حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی فعالیت‌هایی در حال انجام است که باید با سرعت بیشتر ادامه یابد.
وی افزود: برای اجرای این برنامه‌ها وزارت بهداشت نیز همکاری لازم را دارد و سازمان تامین اجتماعی در این زمینه پیشگام است. مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: با تکمیل این برنامه‌ها مدیریت منابع ارتقا می‌یابد تا هزینه‌ها با کیفیت و اثربخشی بهتر و بدون صرف هزینه‌های غیرضروری انجام شود. سالاری افزود: توقعات زیادی برای احداث مراکز درمانی جدید وجود دارد که باید اولویت بندی کنیم و جلب مشارکت بخش خصوصی را نیز با جدیت بیشتری پیگیری کنیم. وی مدیریت مراکز درمانی موجود سازمان تأمین اجتماعی را نیز از مسائل دارای اهمیت برشمرد و گفت: برای مدیریت واحدهای فعلی باید بهترین راهکار را برای جلب همکاری با بخش خصوصی داشته باشیم. اداره هیئت امنایی بیمارستان‌ها می‌تواند برای بهبود کیفیت خدمات و کاهش هزینه‌ها در دستور کار قرار گیرد. مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد: باید بهترین روش را اتخاذ کنیم تا باعث بهبود کیفیت خدمات شود و این کار را به صورت تدریجی و مرحله‌ای انجام خواهیم داد.
سالاری با بیان اینکه درباره این مسائل باید با
خرد جمعی و دریافت نظرات مجموعه سازمان بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم، اظهار کرد: هر گامی که برداریم با مشورت با بدنه اجرایی سازمان خواهد بود و کار را به صورت مرحله‌ای انجام خواهیم داد. وی درباره بیمارستان شهید فیاض بخش نیز گفت: ساختمان جدیدی برای این بیمارستان در حال احداث است.