kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۴۸۵۶
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸

اخبار ورزش جهان


 
  فدرر حریف جوکوویچ در فینال ویمبلدون
تنیسور سوئیسی با پیروزی برابر رافائل نادال به فینال ویمبلدون صعود کرد و حریف جوکوویچ در دیدار نهایی شد. دومین دیدار نیمه نهایی تنیس ویمبلدون در بخش مردان بین رافائل نادال و راجر فدرر برگزار شد. تنیسور سوئیسی با پیروزی ۳ بر یک توانست به فینال صعود کند و حریف نواک جوکوویچ شود. این دیدار پس از ۳ ساعت و پنج دقیقه به پایان رسید. این بازی تماشاگران ویژه‌ای داشت و دیوید بکام و سر الکس فرگوسن مانند دیگر حاضران از این رقابت جذاب لذت بردند. فدرر فرصت دارد امروز(یکشنبه) برای نهمین بار قهرمان ویمبلدون شود. حریف او در فینال نواک جوکوویچ است.
یک چشم بکن باوئر، نابینا شد
اسطوره فوتبال آلمان در حاشیه برگزاری یک تورنمنت گلف اعلام کرد یکی از چشمانش نابینا شده است. به گزارش سایت n-tv، فرانتس بکن باوئر اسطوره فوتبال آلمان در حاشیه برگزاری یک تورنمنت گلف اعلام کرد یکی از چشمانش نابینا شده است. اعلام این خبر از سوی بکن باوئر باعث شد خیلی از هواداران فوتبال آلمان شوکه شوند. اسطوره ۷۳ ساله فوتبال آلمان که توانسته است قهرمانی در جام جهانی را با تیم ملی آلمان به عنوان بازیکن و مربی به دست بیاورد در این رقابت‌ها از سلامتی بدنی خود خبر داد ولی اعلام کرد که یکی از چشمانش دیگر نمی‌بیند. بکن باوئر با این وجود و مشکلی که در چشم خود ایجاد شده است ترجیح داد در رقابت‌های گلف شرکت کند و بارها با شوخ طبعی خود حاضران را به تشویق وا داشت.رئیس‌افتخاری باشگاه بایرن مونیخ همچنین دو بار تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته و سال گذشته نیز یک عمل دیگر در پای خود انجام داده بود.
وعده ثروتمندترین مرد آفریقا به بازیکنان نیجریه
ثروتمندترین مرد آفریقا به بازیکنان نیجریه وعده داد به هر بازیکنی که در نیمه نهایی جام ملت‌های آفریقا گلزنی کند ۵۰ هزار دلار پاداش خواهد داد.
مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آفریقا امشب با برگزاری دو دیدار به پایان می‌رسد که در یکی از بازی‌های این مرحله نیجریه از شانس‌های قهرمانی به دیدار الجزایر خواهد رفت. الیکو دانگوت با دارایی خالص ۲۵/۱ میلیارد دلار، ثروتمندترین فرد آفریقا به شمار می‌آید. او به بازیکنان نیجریه وعده داد به هر بازیکنی که در نیمه نهایی جام ملت‌های آفریقا گلزنی کند ۵۰ هزار دلار پاداش خواهد داد. هم‌چنین فمی اوتدلا، یکی دیگر از ثروتمندان نیجریه‌ای نیز اعلام کرده است ۲۵ هزار دلار به هر بازیکنی که در نیمه نهایی جام ملت‌ها گلزنی کند، پاداش خواهد داد.فدراسیون فوتبال نیجریه نیز پیش از این دیدار حساس، این خبر را تأیید کرده است. در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آفریقا، سنگال برابر تونس قرار می‌گیرد تا فینالیست‌های این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.