kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۴۸۴۵
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶

حماس یک هفته به اسرائیل فرصت داد تفاهمات صورت گرفته درباره آتش‌بس را اجرایی کند

جنبش حماس یک هفته به رژیم صهیونیستی برای اجرای تفاهمات صورت گرفته برای آرام سازی اوضاع در نوار غزه و آتش‌بس مهلت داد.

مقاومت فلسطین در سال‌های اخیر موفق به ایجاد موازنه قدرت در برابر رژیم صهیونیستی شده است. این موزانه به گونه‌ای بوده که روز جمعه پس از شهادت «محمود ادهم» یکی از اعضای گروه قسام توسط اسرائیل، ارتش این رژیم در بیانیه‌ای به دلیل هراس از واکنش مقاومت فلسطین رسما عذرخواهی کرد و این حادثه را نتیجه یک‌اشتباه خواند و قول داد در این باره حتی تحقیق کند! در ادامه این روند حالا خبر رسیده جنبش حماس برای اجرای تفاهمات صورت گرفته در زمینه آتش بس در غزه، مهلت یک هفته‌ای به تل‌آویو داده است.
به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «فتحی حماد»، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفته: «نبرد العصف الماکول جنگ ۵۱ روزه در تابستان سال ۲۰۱۴ بار دیگر تکرار خواهد شد و ما هرگز در برابر تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی در مسجدالاقصی ساکت نمی‌نشینیم... به واسطه‌های حاضر در غزه می‌گوییم که ما هرگز در برابر خون شهید محمود ادهم مبارز قسامی ساکت نمی‌نشینیم و هرگز عذرخواهی دشمن را نخواهیم پذیرفت و انتقام او را خواهیم گرفت...ما موشک‌های خود را ارتقا داده‌ایم و به طرف‌های واسطه می‌گوییم که در این زمینه دست بسته نخواهیم بود...یک هفته به رژیم صهیونیستی برای اجرای تفاهمات صورت گرفته برای آرام سازی اوضاع در نوار غزه و آتش‌بس مهلت خواهیم داد».
گفتنی است پس از شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 2 روزه اخیر غزه و اجرای آتش بس، رژیم صهیونیستی همچنان در مسیر اجرای آتش‌بس کارشکنی می‌کند.