kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۴۷۱۱
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* اینکه سریال گاندو جیغ ضد انقلاب را درآورده عجیب نیست، اینکه بعضی دولتی‌ها با ضد انقلاب بر علیه این فیلم هم صدا شده‌اند جای تعجب و سوال دارد نکته برجسته فیلم به تصویر کشیدن جریان نفوذ در ساختار قدرت بود که موجب شد آگاهی مردم در این مورد بسیار بالا برود.
6406---0912
* صدای جیغی که از سوی برخی از دولتی‌‌ها در واکنش به سریال تلویزیونی گاندو شنیده شده نشان داد که ضمیر مرجع خودش را (درجریان نفوذ) پیدا کرده است. اگر ریگی در کفش دولتمردان نیست چرا باید از فیلمی که موفق شده جریان نفوذ بیگانگان را به تصویر بکشد ناراحت شده‌اند؟
دکتر طوسی‌زاده- از اصفهان
*با موضع‌گیری تند آقای آشنا مشاور فرهنگی آقای رئیس‌جمهور بر علیه سریال درس‌آموز گاندو متوجه می‌شویم که این برنامه تلویزیونی در تاثیرگذاری و روشنگری موفق بوده است. از یکایک عوامل این سریال تشکر می‌کنم. چون سطح دشمن‌شناسی افراد جامعه را ارتقا بخشیدند.
9020---0935
* قبل از پایان سریال گاندو، تصور مردم این بود که برگشت یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار از آمریکا، نتیجه مدیریت و سیاست ژنرال‌های دولت تدبیر و امید است، اما در آخرین قسمت سریال مردم فهمیدند که محصول مجاهدت‌های عده‌ای از جوانان مومن و سربازان گمنام بوده است! سریال و واکنش‌ها نشان می‌دهد که تیر درست به هدف اصابت کرده است!
1713---0915 و احمدزاده و سوری
* برای آقای آشنا متاسفم که برای پخش سریال گاندو، صداو سیما و برخی انقلابیون را مورد اتهام قرار می‌دهد. کجای ماجرای گاندو، دروغ و غیرواقعی است! مگر دانستن حق مردم نیست؟ مگر این سریال با استقبال مردم روربرو نشده است؟ می‌گویید از دستاوردهای دولت فیلم بسازید؟ از کدام دستاورد؟ از برجام که 6 سال زمان و فرصت دولت را هدر داد؟ از دلار 19 هزار تومانی، سکه 5 میلیون تومانی، از حقوق‌های نجومی، و...؟! عملکرد سازنده دولت را ارائه کنید تا فیلم بسازند؟! کارگردانان متعهد
منتظرند!
محمدرضا توکلی- الیگودرز لرستان
* ضمن تشکر و عرض خداقوت و خسته نباشید به سازندگان و بازیگران و دست‌اندرکاران مجموعه قابل تقدیر سریال گاندو، به عنوان یک ایرانی مسلمان از داشتن چنین نیروهای مخلص و خداترس که با چشمانی تیزبین و سرپنجه‌‌های یداللهی از حریم ایران اسلامی حراست و دفاع می‌کنند به خود می‌بالم! و برای تمام سربازان امام عصر(عج) به خصوص سربازان گمنام آن حضرت آرزوی سلامتی و موفقیت هر چه بیشتر دارم.
قندی‌پور
* از تلاش و زحمات کلیه دست‌اندرکاران سریال با ارزش گاندو تقدیر و تشکر می‌کنم. واقعاً جای چنین سریال‌هایی در رسانه ملی خالی است.
5098---0990و3949---0912 و 2842---0910
* مکرون مهره صهیونیست‌ها که در بین مردم فرانسه جایگاهی ندارد گویا عزم سفر به جمهوری اسلامی کرده است! در صورتی که خبرصحت دارد مانع ورود این جرثومه فساد و تباهی شوید.
7321---0917
* اگر واقعا قرار است مقام فرانسوی به ایران سفرکند مسئولان دولت با او مماشات نکنند که او به یاوه‌گویی‌های همیشگی خود ادامه دهد، دیپلماسی فریب غربی‌ها در قبال کشورمان باید برای همیشه دفن شود این سیاستمداران بد سابقه حداقل در کشور خودمان نباید مجال زبان‌درازی پیدا کنند.
2977---0933
* در نقض برجام، اروپایی‌ها پابه‌پای آمریکا  و البته به شکلی دیگر، تحریم‌ها را اجرا کردند. پس نمی‌توان امیدی داشت که اروپایی‌ها بخواهند به تعهدات‌شان در برجام عمل کنند.
9715---021
* باز هم شعار ما نمی‌توانیم و این بار از زبان آقای زنگنه وزیر برند آقای روحانی! خدا به شما بینشی بدهد تا عظمت و هوش ایرانی را ببینید و این‌قدر مرعوب بیگانگان نباشید. این شما هستید که نمی‌توانید. ولی مشکل  اینجاست که بیش از سی ‌سال است به رغم این ناتوانی مسئولیت را رها نمی‌کنید و به افراد توانا نمی‌سپارید.
نیکنام
* چند تبعه و دیپلمات ما در اروپا در بند هستند و طی این یک‌سال گذشته تحرک لازم از دستگاه دیپلماسی ما مشاهده نمی‌شود این‌ها همان‌ها هستند که برای آزادی جاسوس جیسون رضایی چنان خودشان را به این در و آن در می‌زدند که تماشایی بود!
8895---0919
* در خبرها آمده بود که انجمنی به نام انجمن دوستی ایران و انگلیس وجود دارد. هدف این انجمن چیست؟ انگلیس مکاری که پرونده‌اش پر از جنایت و ظلم علیه ملت‌ ماست چه هدفی از این دوستی دارد؟! ملت مگر فراموش کرده‌اید که در قحطی جنگ جهانی  اول و دوم، کودتای 28 مرداد، جنگ تحمیلی، در فتنه 78 و 88 و توقیف کشتی نفتکش و... انگلیس چه ظلم‌هایی که به ایران و ایرانی نکرده است؟! دوستی با این جانور درنده چه معنایی دارد؟! برای رفع توقیف غیرقانونی نفتکش ایرانی، این انجمن دوستی چه گام موثری برداشته است؟!
عسگری
* از دستگاه دیپلماسی انتظار می‌رود پاسخ کوبنده‌ای به غلط‌های زیادی روباه پیر بدهند تا جرات نکنند دست به چنین اقدام‌های غیرقانونی بزنند تا وقتی که فقط به توئیت زدن اکتفا می‌کنید باید منتظر بود تا کشتی‌های دیگرمان را در آب‌های آزاد توقیف کنند.
6101---0912و 6956---0935
* انگلیسی‌ها یک ضربه می‌زنند منتظر واکنش طرف مقابل می‌مانند. اگر واکنش ضعیف باشد جسورتر می‌شوند ایران باید اقتدار خود را بار دیگر به رخ دشمنان بکشد. از جمله اینکه حداقل به مدت 6 ماه مانع عبور نفت برای انگلیس از تنگه‌هرمز بشود.
7616---0918
* رفتار دولت در مقابل برخورد خصمانه دشمنان نباید منفعلانه باشد. عکس‌العمل درست ما در مقابل بی‌تعهدی اروپا لغو کل تعهدات ایران در برجام است. کار باید تمام و راه را باز کرد.
0692---0910
* هرچه کیهان در مورد خسارت‌های برجام نوشت دولتی‌ها و حامیان زنجیره‌ای‌اش کیهان را متهم به سنگ‌اندازی و کارشکنی کردند حالا حتی خود دولتی‌‌ها هم پی‌برده‌اند که نوشته‌های کیهان دلسوزانه و واقع‌بینانه بود ولی حاضر به اعتراف به چنین واقعیتی نیستند.
1237---021
*برای بنده که کشاورزی از یک منطقه دورافتاده این سرزمین هستم مثل روز روشن است که اعتماد به آمریکا یک کار احمقانه می‌باشد تعجب می‌کنم چرا بعضی‌ها با ادعای سوادی که دارند متوجه موضوع نبودند و به کشور خسارت زدند!
5402---0917
*اوباما گفته بود تاسیسات هسته‌ای ایران را بدون شلیک یک گلوله متوقف کردیم، اگر شروط رهبری در برجام رعایت می‌شد هیچ وقت اوباما نمی‌توانست چنین سخنی بگوید.
0291---0918
*آن کسانی که غیرعقلانی حرف‌زده و از حجاب اختیاری طرفداری می‌کنند اگر راست می‌گویند پاسخ بدهند چرا ما موتورسواران بالاجبار باید هنگام تردد در سطح شهر از کلاه کاسکت استفاده بکنیم. استفاده از کلاه کاسکت را نیز برای موتورسواران اختیاری کنند. چرا مدعیان اصلاح طلبی در این موارد زبانشان بسته می‌شود؟
5364---0912
*قیمت کرایه‌خانه سر به فلک می‌ساید. خطاب به دولت و دولتمردان بنویسید تا چه زمانی قصد دارند به سوء مدیریت خویش ادامه بدهند. نصیحت می‌کنیم پرونده خود را بیش از این سیاه نکنند. داوطلبانه کنار بروند و به جوانان انقلابی میدان کار بدهند.
آخوندی
*آقای رئیس جمهور و همکارانشان بدانند دوره مسئولیت آنان پایان خواهد یافت و روز قیامت باید پاسخگوی سوءمدیریت‌های خود باشند.
9438---0912
*آقایانی که زبان دنیا را بلد بودند و قول دادند با برجام چنان رونق اقتصادی ایجاد شود که مردم نیازی به گرفتن یارانه نداشته باشند و عزت را به پاسپورت‌ها برگردانند و تحریم‌ها را بالمره رفع نمایند، حال بعداز 6 سال ببینند چه بر سرکشور آورده‌اند که مستاجران یک چشمشان اشک و یک چشمشان خون است. ورزشکاران را در شیکاگو ساعت‌ها با بدترین برخوردها معطل می‌کنند و ... آقایان زبان بلد! دست مریزاد! ما را همین مقدار عزت و رفاه کافی است! برجام بدفرجام را پایان دهید خواهید دید که ملت با مقاومت خویش، پول‌های غارت شده را از حلقوم شیطان بزرگ بیرون می‌کشد.
طباطبایی قمی
*انتظار می‌رفت آقای رئیس جمهور برای نجات و درمان شیخ ابراهیم زکزاکی روحانی انقلابی کشور مسلمان نیجریه به احترام یک فرد هم لباسی هم که شده کاری انجام می‌دادند و حرکتی می‌کردند.
8886---0930