kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۴۶۹۲
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
آیت‌الله موسوی جزایری:

فضای آشفته مجازی ساماندهی شود

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هنگامی که اعتقادات جوانان ما با فضای مجازی متزلزل می‌شود، باید احساس خطر کرده و نسبت به سامان بخشی به این وضعیت دغدغه داشته باشیم.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بازدید از خبرگزاری رسا، اظهار داشت: متأسفانه امروز اخبار کاذب و شایعات بسیاری در این فضا پخش می‌شود و بدون بررسی مورد قبول افراد قرار می‌گیرد؛ امروز اکاذیب فضای مجازی تأثیرات مخربی بر افکار عمومی دارد.
وی با تأکید بر اینکه امروز به خبرگزاری‌های صدیق، صادق و مصدق مثل خبرگزاری رسا نیازمند هستیم، خاطرنشان کرد: خطبای بزرگ و ائمه جمعه باید به مردم اعلام کنند که به جای گوش فرا دادن به اخبار کاذب فضای مجازی به اخبار موثقی که در خبرگزاری‌های صادق منتشر می‌شود، توجه کنند.
به گزارش رسا، نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز کلاهبرداران از طریق فضای مجازی مردم را فریب می‌دهند، تأکید کرد: هنگامی که اعتقادات جوانان ما با فضای مجازی متزلزل می‌شود، باید احساس خطر کرده و نسبت به سامان بخشی به این وضعیت دغدغه داشته باشیم.
آیت‌الله موسوی جزایری با ابراز خرسندی از حسن ارتباط میان حوزه علمیه قم و نجف، ابراز داشت: امروز حضرت آیت‌الله سیستانی که خودشان از شاگردان امام خمینی(رحمت‌الله‌علیه) بوده‌اند، در رأس حوزه علمیه نجف قرار دارند و از محبت و علاقه بسیاری نسبت به حوزه علمیه قم برخوردارند؛ از سویی دیگر نیز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مراجع تقلید در قم نیز در رأس حوزه علمیه قم قرار دارند و عنایت ویژه و بسیار زیادی نسبت به حضرت آیت‌الله سیستانی داشته و همواره بر لزوم تقویت ارتباط میان علمای حوزه علمیه قم و نجف تأکید می‌کنند.
وی افزود: در یک جلسه‌ای بنده در محضر رهبر معظم انقلاب حضور داشتم و شخصی نسبت به حضرت آیت‌الله سیستانی سخنانی موهن بر زبان جاری کرد، ناگهان مشاهده کردم که رهبری برآشفتند و با ابراز ناراحتی به آن شخص اعتراض کردند و از ایشان دفاع ارادتمندانه به عمل آوردند.