kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۴۶۴۲
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲
حناچی :

افزایش میادین میوه و تره‌بار در برنامه‌های شهرداری قرار دارد

شهردار تهران گفت :یکی از برنامه‌های شهرداری تهران افزایش تعداد میادین میوه و تره بار است چرا که محصولات این میادین به طور متوسط 40 درصد ارزان‌تر از سایر مراکز ارائه می‌شود.


به گزارش شهرنوشت، پیروز حناچی در آیین بهره‌برداری از 15 پروژه مدیریت شهری در منطقه 15 که دیروز برگزار شد، ضمن‌اشاره به افتتاح ورزشگاه در این منطقه گفت: اگر می‌خواهیم از مشکلات اجتماعی شهر بکاهیم، باید شهروندان را به انجام فعالیت‌های ورزشی تشویق کنیم که سالن‌های ورزشی مجال خوبی برای انجام فعالیت‌هایی از این دست است.
حناچی با اعلام اینکه برای کمتر کردن مشکلات معلولان در سطح شهر طرح‌ها و برنامه‌هایی داریم و پروژه «باغچه حواس» که توسط بخش خصوصی ایجاد شده است در همین راستاست ، افزود: یکی دیگر از مهم‌ترین پروژه‌هایی که امروز افتتاح شد، راه‌اندازی سوله کار آفرینی بود که زنان سرپرست خانوار در آن فعالیت داشتند و این پروژه هم به وسیله بخش خصوصی راه‌اندازی شده است.
وی ادامه داد: پروژه دیگر افتتاح میدان میوه و تره بار بود که در شرایط اقتصادی امروز جامعه ساخت مراکزی از این دست در دستور کار شهرداری قرار دارد چرا که اقلام ارائه شده در این مراکز به طور متوسط 40 درصد از سایر مراکز ارزان‌تر است و در عین حال این مراکز نقش مهمی در کاهش تردد شهری ایفا می‌کنند. شهردار تهران همچنین به افتتاح یک ایستگاه دوچرخه در منطقه 15‌اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 50 ایستگاه دوچرخه در شهر تهران داریم.