kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۴۲۲۸
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰

اخبار ورزش جهان


قدرت‌نمایی گاتلین در دوی ۱۰۰ متر لیگ الماس
جاستین گاتلین توانست با ثبت رکورد ۹/۹۲ در دوی ۱۰۰ متر مدال طلای لیگ الماس را به دست بیاورد.
جاتسین گاتلین، دونده آمریکایی که بعد از کنار رفتن یوسین بولت، اکنون بهترین عملکرد را در دوی ۱۰۰ متر جهان دارد توانست با ثبت رکورد ۹/۹۲ در دوی ۱۰۰ متر، مدال طلا لیگ الماس ۲۰۱۹ را که در سوئیس برگزار می‌شود را به دست بیاورد و مایک راجرز را کنار بزند. رسانه‌های آمریکایی هم‌چنین خبر دادند این دونده آمریکایی اعلام کرده است قصد دارد با کسب مدال طلا در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، از این رشته ورزشی خداحافظی کند.
دنی آلوس؛ آقای جام
کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل خود را آماده بالا بردن چهلمین جام خود می‌کند.
با وجود آنکه ۳۵ سال سن دارد اما همچنان از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است و در تیم ملی فوتبال برزیل هم در ترکیب اصلی بازی می‌کند. دنی آلوس در دیدار برابر آرژانتین در نیمه نهایی کوپا آمه ریکا عملکرد درخشانی از خود نشان داد و به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.این ستاره برزیلی از نظر کسب جام رکوردی عجیب و باور نکردنی را به نام خود به ثبت رسانده است. او در تیم‌های باشگاهی و تیم ملی برزیل تا الان ۳۹ جام به دست آورده و خود را آماده کسب چهلمین جام خود می‌کند. تیم ملی فوتبال برزیل به فینال رقابت‌های کوپا آمه ریکا راه پیدا کرده و در صورت پیروزی برابر پرو، دنی آلوس، چهلمین جام خود را بالای سر می‌برد. این بازیکن برزیلی در فوتبال اروپا برای تیم‌های سویا، بارسلونا، یوونتوس و پاری سن ژرمن بازی کرده است. او بعد از جدایی از پاری سن ژرمن هنوز تیم بعدی خود را انتخاب نکرده و حتی خبرهایی درباره احتمال بازگشت او به بارسلونا به گوش می‌رسد.
غیبت ستاره‌های فرانسه در فینال لیگ ملت‌های والیبال
تیم ملی والیبال فرانسه با چهار غایب بزرگ عازم بازی‌های فینال لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ در شیکاگو شد.
ترکیب تیم ملی والیبال فرانسه برای حضور در مرحله فینال لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در شیکاگو اعلام شد که طبق این لیست چهار غایب بزرگ در میان شاگردان تیلیه وجود دارد.به این ترتیب تیم ملی والیبال فرانسه برای حضور در آمریکا بازیکنانی چون اروین انگاپت، ژنیا گربنیکوف، استیفن بویه و نیکولا لگاف را در اختیار ندارد. در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها نیز این بازیکنان برای تیم ملی فرانسه بازی نکردند اما آنها توانستند برای پنجمین دوره متوالی راهی فینال این مسابقات شوند. فرانسه با کسب ۱۱ برد، ۴ باخت و ۳۴ امتیاز به عنوان تیم چهارم راهی فینال لیگ ملت‌ها شد. شاگردان تیلیه در فینال با تیم‌های آمریکا و روسیه هم گروه هستند.