kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۴۲۲۶
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰

واکنش عجیب سرپرست فدراسیون والیبال به سفر به آمریکا

سرپرست فدراسیون والیبال اظهارات عجیبی در واکنش به احتمال سفرش به آمریکا داشت.



تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال صبح دیروز شنبه راهی آمریکا شد تا در کنار پنج تیم دیگر در شهر شیکاگو برای رسیدن به سکو تلاش کند.افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال هنوز با تیم ملی به آمریکا نرفته و در ایران به سر می‌برد.
وی درباره احتمال سفرش به آمریکا اظهارنظری عجیب داشت و به رادیو تهران گفت: اگر خدا بخواهد می‌رویم یا نمی‌رویم! مهم این است که تیم نتیجه بگیرد. امیدوارم تیم ملی بدون حاشیه به نتیجه برسد. سرپرست فدراسیون والیبال در پاسخ به این سؤال که آیا رفتن شما به آمریکا منتفی است؟ از ارائه پاسخ شفاف خودداری کرد و گفت: در خدمتتان هستم!
اظهارات مبهم سرپرست فدراسیون والیبال در شرایطی است که پیش از این خوش‌خبر سرپرست تیم ملی اعلام کرده داوری نیز برای تماشای مسابقات تیم ملی در آمریکا حاضر خواهد شد اما انتقادات نسبت به سفر داوری به اندازه‌ای بالا گرفته که او ترجیح داده بدین شکل از ارایه پاسخ روشن دوری کند.
در همین خصوص روزنامه کیهان هم روز شنبه انتقادات را متوجه وزارت ورزش کرد و خطاب به مسئولان وزارت ورزش یادآور شد که آنها به امروز نه تنها مخالفتی با این سفرهای غیرضروری نداشته‌اند بلکه با سکوتشان نشان داده‌اند که شاید موافق چنین رویه‌ای نیز هستند. اگر روال به همین منوال است پس وزیر ورزش هم در جلسه با روسای فدراسیون‌ها از کم کردن هزینه‌ها و حذف سفرهای غیرضروری نگوید زیرا دیگر کسی این حرف را جدی نمی‌گیرد، حتی معاونان کنار دست وزیر!